آزمون نمره متوسط گرفت/مهاجم ایرانی کاملا در سایه پاتریک شیک

مهاجم ملی پوش کشورمان در بازی برای بایرلورکوزن مقابل هوفن هایم درخشش لازم را نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال بایرلورکوزن شب گذشته در هفته سی و سوم بوندس لیگا به مصاف هوفن هایم رفت و با نیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. لورکوزن با این برد سهمیه لیگ قهرمانان اروپایش را قطعی کرد.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان با درخشش در بازی قبل این بار هم خود را به ترکیب اصلی لورکوزن تحمیل کرد. اما ستاره ایرانی در حضور 64 دقیقه ای در این دیدار نتوانست درخشش بازی قبل را داشته باشد.

با نگاه به آمار سردار آزمون در این بازی متوجه می شوید مهاجم ایرانی کاملا در سایه پاتریک شیک مهاجم اول لورکوزن قرار داشت.

مهاجم ایرانی مثل زمان حضورش در زنیت به عنوان مهاجم نوک بازی نمی کند و پست سر پاتریک شیک به عنوان مهاجم سایه نقش آفرینی می کند. این تغییر پست باعث شده تا ستاره ایرانی چندان در موقعیت گلزنی قرار نگیرد.

با نگاه به نقشه حرارتی-حرکتی آزمون متوجه می شوید این بازیکن غالبا در میانه زمین حضور داشته و نتوانسته فرصت چندانی برای عرض اندام در خط حمله داشته باشد.

آزمون در این بازی تنها یک بار فرصت شوت زنی به چارچوب دروازه هوفن هایم را داشت که شوتش به خارج از چارچوب رفت.

آزمون تنها 23 بار لمس به توپ داشته و در این مسابقه در پاس هایش دقت بالایی داشته و 83 درصد پاس هایش را به مقصد رسانده است.

مهاجم ملی پوش کشورمان کاملا در سایه شیک بود چون مهاجم زهردار لورکوزن در این بازی با دو گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در مقابل سردار آزمون که در سایه شیک حرکت کرد با کسب امتیاز 6.5 از 10 جزو بازیکنان متوسط زمین انتخاب شد و درخشش بازی قبل را نداشت.

بیشتر بخوانید:

گزارش نشریه آلمانی از عملکرد آزمون/ستاره ایرانی پاسخ منتقدان را داد
تمجید رسانه آلمانی از سردار آزمون/ستاره ایرانی سیب زمینی داغ لورکوزن
خبر بد برای سردار آزمون ؛ شیک تابستان جایی نخواهد رفت

انتهای پیام/