عملکرد نه چندان خوب قائدی/نوراللهی سومین بازیکن برتر الاهلی

شب گذشته در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ امارات تیم‌های شباب‌الاهلی و اتحاد کلباء به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شباب‌الاهلی خاتمه پیدا کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی علی، سرمربی شباب‌الاهلی برای این بازی بعد از مدت ها به مهدی قائدی مهاجم ایرانی اش از ابتدا در ترکیب اصلی میدان داد. احمد نوراللهی دیگر بازیکن ایرانی هم مثل بازی قبل در ترکیب تیم قرار گرفت.

نوراللهی در این بازی تا انتها در ترکیب تیمش حضور داشت و قائدی هم در دقیقه 84 از زمین مسابقه خارج شد.

با نگاه به آمار این بازیکن ایرانی متوجه می شوید ستاره سابق پرسپولیس در این بازی یکی از موثرترین بازیکن زمین برای شباب الاهلی بود.

نوراللهی 90 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد. 82 درصد پاس های هافبک ملی پوش کشورمان به مقصد رسید و این آمار خوبی در دقت پاس است.

هافبک ایرانی در کارهای دفاعی عالی ظاهر شد و در این بازی 2 بار تکل رفت که هر دوبار درست بود و 100 درصد تکل هایش صحیح بود.

نوراللهی با کسب امتیاز 8 از 10 جزو بازیکن برتر شباب الاهلی انتخاب شد و با کسب این امتیاز به سومین بازیکن برتر تیمش انتخاب شد.

اما در مقابل مهدی قائدی مهاجم ملی پوش کشورمان که بعد از چند بازی دوباره به ترکیب اصلی برگشته بود چندان عملکرد درخشانی نداشت.

مهاجم سابق استقلال در 84 دقیقه حضورش 31 بار لمس به توپ داشت و تنها یک شوت توانست به چارچوب دروازه اتحاد کلباء بزند.

او به عنوان مهاجم تکنیکی دوبار تلاش کرد تا بازیکن رودر روی خود را بردارد ولی هر دوبار ناموفق ظاهر شد. هرچند قائدی دقت پاس بالایی داشت و 95 درصد پاس هایش را به مقصد رساند ولی به عنوان یک مهاجم تاثیر لازم را نداشت.

قائدی در پایان با کسب 6.4 از 10 به عنوان ضعیف ترین بازیکن شباب الاهلی در این مسابقه شناخته شد. شباب الاهلی بعد از 5 هفته توانست به پیروزی برسد و با این برد 33 امتیازی شد و در رده پنجم ماند.

بیشتر بخوانید:

مگر خودت اصرار به خرید قایدی و نوراللهی نداشتی؟
کنایه مهدی علی به قایدی و نوراللهی
الاهلی قایدی را به استقلال نمی‌دهد

انتهای پیام/