عنایتی: یاد گرفتم سیلی زدن به صورت بازیکن مشکلی ندارد

بازی چند سویه بود و چند جهت داشت. به تیم بسیار خوب تراکتور و هوادارانش تبریک می‌گویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا عنایتی پس از شکست 3 بر 2 هوادار مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: بازی چند سویه بود و چند جهت داشت. به تیم بسیار خوب تراکتور و هوادارانش تبریک می‌گویم. هرچند لحظاتی به من فحش دادند اما می دانم تمام زندگی این هواداران تراکتور است. درمورد بار فنی بازی نمی‌توانم چندان صحبت کنم زیرا دو تیم به حاشیه فوتبال رفتند.

وی ادامه داد: پاس‌های بلند و پشت سر هم تراکتور مقداری کار را برای ما سخت کرده بود. امروز پس از 21-22 سال حضور در فوتبال چند نکته را یاد گرفتم. یاد گرفتم سیلی زدن به صورت بازیکن و اخراج نشدن پس از دریافت 2 کارت زرد مشکلی ندارد. همچنین یاد گرفتم پرواز روی بازیکن مشکلی ندارد. با این وجود خیلی خوشحالم هواداران تراکتور که خیلی برای من قابل احترام هستند شاد به خانه‌های‌شان بازگشتند. البته باران شرایط ویژه‌ای را برای مسابقه رقم زد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار توضیح داد: فوتبال ورزش جوانمردانه‌ای است. این موضوع را همیشه گفته‌ایم اما آنچه درون زمین اتفاق می‌افتد باید تعیین کننده باشد. امروز زور ما به برخی دوستان نرسید و این موضوع جای تأمل دارد. در کل بازی بدی نبود. تلاش بچه‌ها و اینکه آنها دوست داشتن برنده شوند برای من قابل ستایش است. تا همین‌جای کار هم تمام وجودشان را برای موفقیت هوادار گذاشتند.

عنایتی اضافه کرد:‌امیدوارم برخی دوستان در چینش‌های داوری مقداری دقت کنند. ان‌شاءالله داوران هم شجاع قضاوت کنند. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند اما داور امروز شجاع نبود.

وی در مورد اینکه جدا از بحث داوری تعویض‌های 20 دقیقه آخرش نتیجه بازی را به ضرر هوادار تغییر داد، عنوان کرد:‌ شما در بحث نوشتاری هستید و من فنی؛ اگر فنی صحبت می کنید باید من هم بنویسم. می‌گویید تعویض‌هایم اشتباه بود اما این موضوع بحث فنی مربوط به من است. با استفاده از همین تعویض‌ها 9 هفته پشت‌سر هم نباخته‌ایم. امروز بحث تیم ما اصلاً فوتبال نبود. باید از لحاظ روحی و روانی روی برخی‌ جهات کار کنیم و بچه‌ها را برای هر اتفاقی آماده کنیم. فکر می‌کنم 9 هفته نباختن به خیلی‌ها فشار آورده است و این تعداد بازی نباختن تیمی که تازه لیگ برتری شده آنها را اذیت می‌کند. با خودشان می‌گویند چگونه می‌شود تیمی که تازه به لیگ برتر آمده نتایجی بگیرد که هیچکس باور نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار خاطرنشان کرد: ما را گزینه اول سقوط می‌دانستند اما نتایج هوادار به برخی دوستان فشار آورده است. سعی دارم تا آخر فصل این فشار را برای چنین افرادی حفظ کنم. با توجه به بازی بچه‌های ما و غیرت آنها دوست دارم فشار روی دوستان حفظ شود. مطمئن باشید خیلی زود بازمی‌گردیم و خودمان را ریکاوری می‌کنیم. با تمام قدرت برای بازی‌های پیش‌رو آماده می‌شویم. ان‌شاءالله بتوانیم شرایط را برای هوادار تغییر بدهیم. ضمن اینکه بچه‌ها ما تا همین‌جای کار هم قهرمان هستند و به آنچه می‌خواستیم رسیده‌ایم.

عنایتی تصریح کرد: می‌دانستیم بازیکنان هوادار از لحاظ فنی و اخلاقی چه پتانسیلی دارند. ان‌شاءالله تمام تلاش خود را بکنند تا در پایان فصل رتبه خوبی در جدول به دست آوریم.

وی در مورد اینکه دلیل شکست تیمش با وجود بازی خوب در تبریز را عدم تمرکز بازیکنانش در خط دفاع می‌داند یا اشتباهات نفرات خط دفاعی سبب ثبت چنین نتیجه‌ای شد، گفت: همانگونه که هفته‌های قبل از ساختار دفاعی‌مان تعریف کردیم در این بازی از ساختار دفاعی تیم‌مان ایراد می‌گیریم. به بازیکنانم گفته بودیم تراکتور در ارسال توپ‌ها خطرناک می‌شود زیرا بازیکن باهوشی مثل محمد عباس‌زاده را دارد و متأسفانه این اتفاق برای ما افتاد. مقداری تمرکز ما در این موضوع کم بود و نفرات دفاع کنار نباید اجازه می‌دادند توپ روی دروازه هوادار ارسال شود. زیرا وقتی توپ روی دروازه ارسال می‌شود بحث 50-50 شدن بین دفاع و حمله پیش می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال هوادار اضافه کرد: به بازیکنانم گوشزد کرده بودم تراکتور بازیکن باهوشی در خط جلوی خود دارد و این موضوع خیلی مهم است. البته این مسائل پیش می‌آید. فکر می‌کنم دومین خط دفاع برتر لیگ هستیم و اینکه در طول 26 هفته یکبار این اتفاق بیفتد نباید زیاد به آن اهمیت دارد. بازیکنانم تا همین‌جا برای من همه کار کرده و جان‌شان را گذاشتند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و فقط می‌گویم سریع‌تر ریکاوری شوند زیرا فرصتی برای فکردن به این باخت نداریم.

انتهای پیام/