فراز فاطمی : استقلال نباید فکر کند همه چیز تمام است

فراز فاطمی در حاشیه دیدار استقلال برابر پدیده و پیروزی یک بر صفر این تیم گفت: بعد از مدتها به ورزشگاه آمدم و خوشحالم که استقلال توانست این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فراز فاطمی معتقد است: تیم استقلال دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بوده، صحنه‌های زیادی را هم خلق کردند اما بدشانس بودند که به گل تبدیل نمی‌شد ولی در وقت‌های اضافه استقلال توانست به پیروزی دست پیدا کرده و ۳ امتیاز فوق العاده حساس را از آ ن خود کند.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: با بردی که آبی پوشان به دست آورده اند ۹۹ درصد راه قهرمانی را رفته اند و اعتقاد دارم استقلال در این فصل قهرمان لیگ خواهد شد.

فاطمی در خصوص حضور تماشاگران هم گفت: دلم برای چنین جمعیتی تنگ شده بود. ۲ سال بود که شاهد چنین صحنه‌هایی نبودیم و امیدوارم با ریشه کن شدن این بیماری شاهد حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه باشیم.

وی در پایان گفت: راه قهرمانی استقلال همواره شده است اما آنها نباید فکر کنند که همه چیز تمام شده است. فوتبال ۹۰ دقیقه است و در هر لحظه آن اتفاقاتی رخ خواهد داد که روزی خوشحال کننده است و روزی غم انگیز.

بیشتر بخوانید:

گزارش لحظه به لحظه استقلال 1 – 0 شهرخودرو
افزایش سرویس‌ دهی خط ۵ مترو برای بازی استقلال – پدیده
نتایج شش تقابل اخیر استقلال – شهرخودرو

انتهای پیام/