آلفرد شرودر جانشین اریک تن هاگ شد

تنها یک روز پس از قهرمانی، آژاکس آمستردام سرمربی جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛  همانطور که باشگاه هلندی روز پنجشنبه اعلام کرد، آلفرد شرودر  جانشین اریک تن هاگ شد. تن هاگ  از شروع فصل جدید به منچستریونایتد می رود تا جای رالف رانگنیگ را در این تیم بگیرد.

گفته می شود برای شرودر که در حال حاضر با کلوب بروژ قرارداد دارد، آژاکس مبلغ ۱.۵ میلیون یورو را به باشگاه بلژیکی پرداخت می‌کند. این مربی ۴۹ ساله قراردادی دو ساله با گزینه ای برای تمدید برای یک سال دیگر امضا کرده است.

شرودر بعد از انتخاب به عنوان سرمربی آژاکس گفت: مشتاقانه منتظر بازگشت به آژاکس هستم زیرا از یک سال و نیمی که در آژاکس کار کردم واقعا لذت بردم. می‌خواهم جام‌هایی را در اینجا کسب کنم که هواداران را خوشحال کند. آمستردام، با تیمی که فوتبال جذابی ارائه می دهد زبانزد است و دوست داریم همین روند را از فصل جدید ادامه دهیم. می خواهم فصل را با موفقیت با کلوب بروژ به پایان برسانم. می خواهم با یک قهرمانی از هواداران بروژ خداحافظی کنم، این برای من بسیار مهم است و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام خواهم داد.

رالف رانگنیک تا پایان فصل به عنوان مربی موقت یونایتد فعالیت خواهد کرد و پس از آن به عنوان مشاور یونایتد به کار خود ادامه خواهد داد. قرارداد او تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

به گزارش روزنامه گاردین، تن هاگ با قراردادی سه ساله با گزینه تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر، سرمربی یونایتد خاهد شد. علاوه بر این، آژاکس باید ۲ میلیون یورو از یونایتد دریافت کند. تن هاخ قبلاً تعهد شفاهی خود را به سران یونایتد اطلاع داده است.

بیشتر بخوانید:

شوک به بایرن مونیخ/ ستاره آژاکس تا پایان فصل محروم شد
مذاکرات یوونتوس با مهاجم برزیلی آژاکس
تلاش آژاکس برای حفظ تن هاگ مقابل پیشنهاد منچستریونایتد

انتهای پیام/