اطمینان کاراگر از ماندن سادیو مانه در لیورپول

اسطوره لیورپول اطمینان خاطر داد سادیو مانه در این تیم می ماند و جایی نخواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از استار، قرارداد سادیو مانه با باشگاه لیورپول در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می رسد. این مهاجم اخیراً مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار گرفته است. با این حال جیمی کاراگر اسطوره باشگاه لیورپول عقیده دارد مانه جایی نخواهد رفت و در این تیم می ماند.

مهاجم سنگالی “قرمزها” در ۳۳ بازی لیگ برتر ۱۵ گل زده است که آمار خوبی از او محسوب می شود. قرارداد مانه در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و اخیراً شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه بایرن مونیخ به جذب این بازیکن ۳۰ ساله منتشر شده است.

جیمی کاراگر گفت: می‌توانم به شما اطمینان دهم که او هیچ جا نخواهد رفت چون لیورپول شدیدا به او نیاز دارد و تصمیم دارد قرارداد او را برای بلند مدت تمدید کند. مانه بازیکن مورد علاقه  یورگن کلوپ  است و من اطلاعاتی دارم که براساس آن می توانم به شما بگویم رفتن او از لیورپول منتفی است. او و صلاح پنج سال است که در لیگ برتر جا افتادند آنها هرگز مصدوم نشده اند و به صورت کامل برای تیم به میدان می روند. هر دو آینده باشگاه لیورپول هستند. کاری که آنها برای این باشگاه انجام داده اند باورنکردنی است.

مانه از سال ۲۰۱۶ در آنفیلد رود بازی می کند، زمانی که از ساوتهمپتون با مبلغی در حدود ۴۱ میلیون یورو به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون ۲۶۶ بازی برای قرمزها انجام داده و ۱۱۹ گل به ثمر رسانده است.

مانه با کلوپ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس شد.

این بازیکن همراه سنگال جواز حضور در جام جهانی را نیز به دست آورد و در پاییز در قطر حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

سادیو مانه بهترین بازیکن جام ملت های آفریقا شد
سادیو مانه : رویای من قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است
محمد صلاح، فیرمینیو و سادیو مانه به تمرین تیم فوتبال لیورپول اضافه شدند

 

انتهای پیام/