مربی نساجی: نساجی با ۵۰ درصد توان خودش است/ برای برد به زمین می رویم

سرمربی نساجی گفت: بعد از اتفاقاتی که متاسفانه برای تیم نساجی رخ داد، بازی سختی را پیش رو داریم و برای پیروزی به میدان می رویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی که به دلیل اخراج ساکت الهامی از سوی باشگاه به نشست خبری پیش از بازی فردا دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان آمده بود، اظهارکرد: قطعا بعد از اتفاقاتی که برای باشگاه رخ داد ما یک بازی سخت پیش رو داریم. شرایط نفت به نوعی مثل نساجی است و دقیقا هر دو تیم برای برد به میدان می آیند.

وی افرود: معمولا به این صورت بود که طی سالیان گذشته با توجه به تیم خوبی که نفت دارد همیشه یک رقابت خوب بین نفت و نساجی بوده است.

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: از تماشاگران نفت هم تشکر می کنم که در فینال جام حذفی مشوق و کمک تیم بودند. جا دارد از زبان مردم خوب قائم شهر و مازندران از مردم خوب مسجدسلیمان قدردانی کنم.

وی عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم که برای دو تیم سخت است. البته باتوجه به همدلی و رفاقتی که بین دو تیم نفت و نساجی و تماشاگران آن ها است، امیدوارم بازی به صورتی باشد که تماشاگران رضایت داشته باشند.

اسماعیلی گفت: باتوجه به شرایطی که تیم ما دارد و بازی های امسال و همچنین این که آمد و رفت در کادرفنی زیاد بود،  این موضوع نیز فشار مضاعفی به تیم وارد. ضمن این که  سه چهار بازیکن تیم ما مشکلاتی دارند و خیلی از بازیکنان مصدوم هستند.  تیم ما با ۵۰ درصد توان خودش است ولی امیدوارم فردا با تمام توان مان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

شجاعی پیشنهاد جانشینی الهامی در نساجی را نپذیرفت
گل‌گهر مذاکره قلعه‌نویی با نساجی را تکذیب کرد
مسعود شجاعی سرمربی موقت نساجی شد

انتهای پیام/