خط و نشان مهاجم آبی ها برای قرمز ها

تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیم فوتبال چلسی برای فینالیست جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کری خواند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چلسی فردا در استادیوم ومبلی و در فینال جام حذفی به مصاف لیورپول رفته و نمی خواهد سومین شکست متوالی را در فینال این جام متحمل شود، زیرا آنها در دو سال اخیر برابر لستر و آرسنال در این مرحله مغلوب شده اند. تیمو ورنر، گلزن آلمانی چلسی تاکید کرد بخت لیورپول برای فتح جام بیشتر است، اما همین موضوع به آنها برای کسب موفقیت انگیزه می دهد.

تیمو ورنر گفت: “وقتی سه سال متوالی به فینال رسیده و هر سه بار مغلوب می شوید، این قطعا بهترین رکوردی نیست که می توانید در تاریخ جام حذفی ثبت کنید. اما فکر می کنم فینال جام حذفی کمی شبیه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته است. فکر می‌کنم در آنجا هم ما بخت اول کسب پیروزی نبودیم، اما فکر می‌کنم با ساختاری که داریم این مسئله باعث آمادگی ما می شود.

لیورپول همیشه مقابل ما مشکل داشته و در دو سال گذشته که من برای چلسی بازی کرده ام، ما همیشه نمایش خوبی مقابل این تیم داشته ایم. ما هرگز در 90 دقیقه شکست نخورده و فکر می کنم در چند مسابقه نیز پیروز شدیم. بازی کردن در مقابل لیورپول بسیار لذت بخش است. آنها خیلی دفاع می کنند و همچنین بسیار شجاع هستند. البته لیورپول گاهی نیز خیلی بالا دفاع می کنند و شاید این روش با سبک فوتبال من سازگارتر باشد.

فتح جام حذفی در پایان فصل حس خوبی به می دهد. این یکی از بزرگ ترین جام های اروپا و قدیمی ترین تورنمنت در انگلیس است. همه ما خوشحالیم که حریف بسیار خوبی داریم و بازی برابر لیورپول در این فینال را بسیار سرگرم کننده است.”

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال لیدز – چلسی+فیلم
قرارداد توخل با چلسی تمدید شد
نتیجه و خلاصه بازی چلسی – ولورهمپتون

انتهای پیام/