رستمی در مسابقات کشتی فرنگی جام سیراکوف طلا گرفت

محمدرضا رستمی فرنگی‌کار کشورمان در تورنمنت بین‌المللی بلغارستان به مدال طلا دست یافت‌.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های بین‌المللی کشتی زیر 23 سال جام پتکو سیراکوف و ایوان ایلی‌اف در سه بخش آزاد، فرنگی و زنان در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات روزهای اول و دوم در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی با پیروزی 9 بر صفر مقابل کریل مینکو از قزاقستان و 9 بر 5 و ضربه فنی بر پتر گورنیاشکی از بلغارستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل علیخان کوکنوف با نتیجه 5 بر 1 خود به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. رستمی در دیدار پایانی به عبداله توپارک از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور نخست مقابل ایوایلو ایوانوف از بلغارستان با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید اما به علت آسیب‌دیدگی در کشتی دوم نتوانست به میدان برود و چهارم شد.
رقابت‌های این اوزان به صورت دوره‌ای برگزار شد که نمایندگان کشورمان در گروه 3 نفره حضور داشتند.

در مسابقات مقدماتی روز دوم و در وزن 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در مسابقاتی که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شد، در گروه چهار نفره مقابل والری الکسیف از بلغارستان با نتیجه 11 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد ژانتاس نورگالی از قزاقستان گذشت و در دور سوم نیز با توجه به حاضر نشدن ماکسات سایلاو از قزاقستان به عنوان نفر اول به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر 2 و با ضربه فنی مقابل کالویان ایوانوف از بلغارستان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بادکان در دیدار پایانی به مصاف ساریجیجک موهوتین از ترکیه می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور 5 کشتی‌گیر برگزار می شد مرتضی الغوثی در دور اول با نتیجه 10 بر 8 مقابل اسلام مومایف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در کشتی بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد آتاناس ایوانوف از بلغارستان گذشت اما در دور سوم مقابل اولجون مصطفی از ترکیه با نتیجه 12 بر 3 مغلوب شد. الغوثی در آخرین مبارزه خود با نتیجه 4 بر 1 از سد میندوگاس ونچکاتیس از لیتوانی گذشت و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم که به صورت دوره ای و با حضور 4 کشتی گیر برگزار شد، علیرضا حسنوند در مبارزه نخست با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی از سد توشکو آنگلوف از بلغارستان گذشت اما در دو دیدار بعدی با نتایج 3 بر 1 مغلوب بوزکورت فاتیح از ترکیه و 4 بر صفر و ضربه فنی مغلوب علیبک سارسنگالیف از قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید:

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان/ ایران قهرمان شد
محمدرضا رستمی به فینال کشتی جام پترو سیراکوف و ایوان لیفراه یافت
نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام شاهد مشخص شدند

انتهای پیام/