حامد لک : حق ندارید یک کلمه درباره من و فنایی حرف بزنید

اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حامد لک دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:من اسم هیچ‌کسی را در مصاحبه‌ام نمی‌آورم چون برخی افراد که در این مدت درباره پرسپولیس و شخص من و آقا داوودفنایی صحبت کرده‌اند، ۴-۳ ماه هم در این تیم نبوده‌اند که حالا خودشان را پیشکسوت یا مربی سابق می‌دانند! این‌ها در حد پرسپولیس نیستند که درباره آن صحبت می‌کنند.

وی افزود: اگر کارنامه بازی و مربیگری آقای فنایی ۱۰۰ باشد، شما صفر هم نیستی. پس بی‌دلیل خودت را به پرسپولیس نچسبان و با دو، سه ماه حضور در این تیم، مدام به افراد اطرافت نگو که تیتر بزنند مربی سابق پرسپولیس فلان حرف را زد خدا را شکر پس از ۱۲ سال بازی مداوم در لیگ برتر و حضور در تیم ملی، به تیم مورد علاقه‌ام رسیدم و برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس زجر و زحمت کشیدم و مثل این آقا آویزان این و آن نشدم.

لک در پایان گفت: آقای فنایی با سابقه بازی و رزومه مربیگری در پرسپولیس حضور دارد، نه اینکه محتاج گلرها شود تا به پرسپولیس برسد. من روزهای خوب و شیرینی در پرسپولیس داشتم و قهرمانی لیگ و فینال آسیا را تجربه کردم ولی اگر قصوری در این فصل بوده و در سه، چهار بازی نتوانستم آنطور که می‌خواهم برای تیم محبوبم عملکرد داشته باشم، از همه پرسپولیسی‌های دوست‌داشتنی عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:
حامد لک در پرسپولیس ماندنی شد
جدایی حامد لک برای پرسپولیس 5 میلیارد آب می خورد
چرا یحیی تصمیم به بازگشت حامد لک گرفت؟

انتهای پیام /