والیبال باشگاه‌های آسیا/ اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب و گاز جنوب

امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه های مردان آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه ۲8 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری ‌شد.

در چهارمین و آخرین مسابقه امروز تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر سال 1400 ایران سه بر صفر گاز جنوب عراق را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر صعود کرد.

امین اسماعیل‌نژاد با کسب 15 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم گاز جنوب نیز الکسی کارپنکوف با 13 امتیاز، بهترین بازیکن شد. سیمون در نخستین حضورش برای شهداب 14 امتیاز به دست آورد و در رتبه دوم این تیم قرار گرفت. اسماعیل‌نژاد در دیدار با تاراز قزاقستان که روز دوشنبه 26 اردیبهشت برگزار شد، عنوان امتیازآورترین بازیکن را کسب کرده بود.

تیم شهداب در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 48 پوئن در حمله، 7 امتیاز در دفاع، دو پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان گاز جنوب بود.

نماینده عراق نیز در این مسابقه در مجموع 59 امتیاز کسب کرد که شامل 27 امتیاز حمله، پنج دفاع، سه پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهداب بود.

انتهای پیام /