نتیجه و خلاصه بازی استقلال صفر – صفر آلومینیوم/ توقف در روزگار خوش آبی ها

دو تیم فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک از ساعت 21:15 به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی بهئ مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم

?سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی

دقیقه 18:نفوذ یامگا از سمت راست و پاس نمایشی وی برای صالح حردانی او را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد که حاصل این حمله آبی‌ها یک ضربه کرنر بود.

دقیقه 35:نفوذ صالح حردانی از سمت راست وی برخورد این بازیکن با مدافع مشکوک به پنالتی بود که داور اعلام ادامه بازی کرد.

دو صحنه مشکوکو در نیمه اول روی دروازه تیم اراکی بوجود آمد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

نیمه دوم بازی استقلال آلومینیوم

دقیقه 59: روی یک ضد حمله، آلومینیوم صاحب یک موقعیت ایده آل شد. علی نژاد پس از اینکه وارد محوطه جریمه شد با یک سر توپ، عارف غلامی را از پیش رو برداشت و ضربه اش را به زاویه موافق حسینی زد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: یک ارسال از سمت راست با عبور از بازیکنان به یامگا رسید ولی این بازیکن انتظار رسیدن توپ را نداشت و این موقعیت از دست رفت.
دقیقه 79: ارسال خوب غفوری از سمت راست به ژستد رسید ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 80: جدی ترین موقعیت بازی برای اراکی ها به دست آمد. شوت بازیکن آلومینیوم بعد از برخورد به مدافعان استقلال به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و در نهایت توپ از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 87: جدی ترین موقعیت استقلال برای گلزنی توسط سلمانی از دست رفت. روی یک فرار در عمق، سلمانی صاحب موقعیت شد. این بازیکن با یک سر توپ دیدنی، وحید محمدزاده را از پیش رو برداشت اما شوت پای چپ او را پورحمیدی با واکنشی دیدنی مهار کرد.

دقیقه 90: ارسال وریا با ضربه قیپچی برگردان ژستد همراه شد ولی توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4+90: حملات بی امان و پشت سر هم استقلال به روی دروازه آلومینیوم شدت گرفت. پس از چند رفت و برگشت، توپ به وریا غفوری رسید که شوت فنی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حاشیه بازی :

* ازدحام هواداران ترافیک سنگینی در مسیر اتوبان‌های ورودی به سمت ورزشگاه به وجود آورده بود. این ترافیک باعث دردسر ورود خبرنگاران و عکاسان برای ورود به ورزشگاه شد.

* هواداران استقلال سرمست از قهرمانی زودهنگام تیم‌شان سرود قهرمانی سر دادند.

* روزبه چشمی و محمد دانشگر که به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند تیمشان را همراهی کنند، با سایر آبی‌پوشان وارد ورزشگاه شدند.

*‌ اشکان نامداری و محمد نوازی دو مربی استقلالی آلومینیوم نیز از سوی هواداران تیم استقلال تشویق شدند.

* حدود 50 هوادار اراکی پس از ورود به داخل استادیوم آزادی پشت دروازه ضلع شمالی ورزشگاه نشستند و دو پرچم بزرگ مربوط به این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کردند.

* اسماعیل شریفات و سجاد آقایی دو بازیکن تیم آلومینیوم قبل از شروع بازی با بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خوش و بش گرمی کردند.

* هادی حجازی فر کارگردان و بازیگر سینما به همراه با فرزند خود برای تماشای بازی به ورزشگاه آمد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* زمانی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند هواداران این تیم به شدت آنها را تشویق کردند که سهم وریا غفوری بیش از همه بود.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم، حسین پورحمیدی دروازه‌بان و محمدرضا آزادی بازیکن این تیم که سابقه حضور در استقلال را دارند به اعضای تیم آبی‌پوشان به روبوسی و خوش و بش پرداختند.

* محمد نوازی مربی آلومینیوم و دیگر بازیکن سابق استقلال نیز مورد استقبال مربیان استقلال قرار گرفت.

* هواداران استقلال به تشویق محمدرضا آزادی که در جام حذفی دو گل به پرسپولیس زده بود، پرداختند.

* حنیف عمران‌زاده بازیکن پیشین استقلال با حضور در ورزشگاه مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

* بازیکنان آلومینیوم پیش از آغاز بازی برای بازیکنان استقلال به دلیل قهرمان شدن‌شان تونل قهرمانی زدند.

* فرهاد مجیدی و دیگر نیمکت‌نشینان استقلال به سمت مهدی رحمتی و دیگر اعضای کادر فنی آلومینیوم رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* هواداران استقلال در چند نوبت علیه یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس شعار سر دادند.

* فرهاد مجیدی که استقلال را پس از سال‌ها به قهرمانی رساند به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

* در حالی که بازیکنان دو تیم آماده شروع بازی بودند یکی از پروژکتورهای ورزشگاه خاموش شد.