کریم باقری : دوستان ابتدا باید برادری‌شان را ثابت و با ما تسویه حساب کنند

هنوز با من، وحید هاشمیان، خانبان و قربانعلی‌پور تسویه حساب نکردند و این در حالی است که با مربیان خارجی تسویه حساب صورت گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کریم باقری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نمی‌دانم الان چرا چنین بحث‌هایی مطرح شده است، آنهم در حالی که ما قراردادی با تیم ملی نداریم. دوستان ابتدا باید برادری‌شان را ثابت و با ما تسویه حساب کنند و بعداً به این بحث پرداخته شود. هنوز با من، وحید هاشمیان، خانبان و قربانعلی‌پور تسویه حساب نکردند و این در حالی است که با مربیان خارجی تسویه حساب صورت گرفته است.

وی افزود: نمی‌دانم برخی دوستان چه عجله‌ای دارند که من باید خیلی زود تصمیم خودم را بگیرم. وقتی فدراسیون هنوز با ما تسویه حساب نکرده است، چطور باید از عقد قرارداد حرف بزنیم؟! متاسفانه برخی دوستان می‌خواهند شیطنت کنند تا به منافع شخصی‌شان برسند.

مربی تیم ملی گفت: همه می‌دانند اولویت من پرسپولیس است و یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارم. من مشکلی در پرسپولیس ندارم و بودن در این تیم بزرگ برایم افتخار است. منتی هم سر هیچ کس نمی‌گذارم. من در پرسپولیس راحت هستم و دوستانم در این تیم هستند، اگر یحیی گل‌محمدی صلاح بداند در خدمت تیم هستم.

کریم باقری در پایان گفت: من اطلاعی از ماندن یا جدایی یحیی ندارم. هنوز دو بازی باقی مانده و تمرکزمان این است که دو بازی پایانی را با برد پشت سر بگذاریم. برخی بازیکنان هستند که در تیم‌های خودشان شرایط خوبی دارند، ولی ممکن است در پرسپولیس و استقلال جواب ندهند. تمام خریدها با نظر سرمربی انجام شد ولی پیش می‌آید که گاهی اوقات بازیکنان نتوانند توانایی خودشان را نشان دهند.

بیشتر بخوانید:
خداداد عزیزی: اصلاً قرار نیست جانشین کریم باقری شوم
کریم باقری از تیم ملی خط خورد
حمایت قاطع خداداد عزیزی از کریم باقری

انتهای پیام /