حاجیلویی:رقابت های کیک بوکسینگ یادواره شهدا به آینده تیم ملی کمک می کند

مسئول برگزای رقابت های کیک بوسینگ گفت:این رقابت هادر سطح بالایی برگزار شد و به آینده تیم ملی هم کمک خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،حاجیلویی در اینباره گفت: مسابقات کیک بوکسینگ یادواره شهدای منطقه ۱۸ تهران مقارن با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات مشخص شدند و نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد:با توجه بنده در حال حاضر دبیر تبم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران هم هستم، این رویدادها سبب می‌شود ورزشکار های شاخص و گمنام های را در برگزاری مسابقات متعدد شناسایی کنم و به رده های بالاتر، برای رسیدن به تیم ملی راهنمایی کنم.

وی افزود:داوران تحت نظارت مسؤل استان تهران، استاد سعید آشتیانی مشغول به قضاوت بودن، از کادر اجرائیات و تشریفات تخصصی بهرمند بودیم که تماما متخصص ورزش مهیج کیک بوکسینگ هستن با مدیرت استاد عارف بشیری که حقا زحمات اجرائیات برای نظم و برگزاری رقابت ها بود.

حاجیلویی گفت:سطح مسابقات در حد تخصصی بود در استایل های لوکیک و کیوان رولز و از 30 داور رسمی درجه یک فدارسیون بصورت چرخشی استفاده شد، الحمدالا با توجه به اینکه اشتباهات داوری هم جزو آداب بازی میباشد،از اشتباهات خاصی که باعث روند موفقیت کسی بشود برخورد نداشتیم.

عبدالله مرتضوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حجت الاسلام مهدی رفیعی راد و پیرگزی، دادستان منطقه ۱۸ تهران در سالن این مسابقات حضور داشتند.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم مرتضی کریمی، محسن فرامرزی مجید قربانخانی، داود اسدی شهید دفاع مقدس و مفقود الاثر جعفر رجبی تجلیل شد.

انتهای پیام/