عالیشاه: قبل از شروع بازی سنگ و فحش خوردیم

متأسفانه حتی قبل از اینکه بازی آغاز شود فحاشی زیادی نسبت به تیم ما انجام شد و اتفاقاتی رخ داد که واقعاً‌ در شأن فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس نبود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هواداران در ورزشگاه هم فحاشی کردند و هم به ما سنگ زدند. این مسائل پیش از آغاز بازی انجام شد و آن زمان ما در زمین نبودیم و قطعاً نمی‌توانند این مسائل را گردن ما بیندازند. متأسفانه اینقدر وضعیت ورزشگاه وحشتناک بود که آقای گل‌محمدی بین دو نیمه حتی نتوانست به رختکن بیاید تا نکات تاکتیکی را به ما بگوید

وی افزود: گناه ما این است که پنج دوره پشت هم قهرمان ایران شدیم؟ جالب اینجاست از بعد از بازی تا به امروز همه جوره برای ما حاشیه درست کردند و عکس‌هایی از من در فضای مجازی پخش می‌شود که خنده‌دار است. به نظرم این کارها درست نیست. واقعا جایگاه اخلاق در فوتبال ما کجاست؟

عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در فیلم‌هایی که از حاشیه‌های بازی منتشر شد دیدید که حتی قصد داشتند به آقای گل‌محمدی صدمه بزنند که البته یکی از مأموران زحمتکش نیروی انتظامی مورد ضربه قرار گرفت. امیدوارم دیگر چنین مسائلی نباشیم و شرایط اینگونه باشد که همه بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

بیشتر بخوانید:
باشگاه تراکتور: عالیشاه به شوت کردن و پرتاب کردن عادت دارد
معاون فرهنگی باشگاه تراکتور: آقایی و عالیشاه مادام العمر محروم شوند
محرومیت سنگین در انتظار امید عالیشاه

انتهای پیام /