با اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی؛ احتمال لغو سفر کانادا وجود دارد

احتمال لغو سفر تیم ملی ایران به کانادا افزایش یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی گفت : در جلسه امروز روند اجرایی اردوی ماه جون فیفا دی انجام شد. فدراسیون کانادا در نامه ای به ما گفت علی رغم فشار دولت بازی ما برگزارخواهد شد. اما به علت جو غیر ورزشی امکان تداوم اردوی ما درکانادا وجود ندارد. قرار بوده که ما با اکوادور نیز در تورنتو بازی کنیم. طبق قرار داد پانزده خرداد بازی برگزار می شود اما امکان تداوم اردو در این کشور نیست و ما باید ببینیم با توجه به شرایط تیم ها اردو و بازی را در دوحه برگزار کنیم یا کشور خودمان.

پس از این که قرار شد تیم ملی کشورمان در بازی ای دوستانه به مصاف کانادا برود اخباری مبنی بر احتمال لغو این بازی منتشر شد که البته با صحبت نخست وزیر کانادا مبنی بر این که ورزش می تواند کشورهایی با عقاید مختلف را گرد هم جمع کند به نظرمی رسید ایران مشکلی برای بازی با کانادا نداشته باشد.

حمید استیلی درباره وضعیت تیم ملی گفت: هنوز حریف جدیدی برای تیم ملی انتخاب نشده است. هنوز مشخص نشده چه زمانی به کانادا می‌رویم. در حال برنامه ریزی برای سفر به کانادا هستیم اما هیچ چیزی مشخص نیست. ما خواستیم با توجه به تمام شدن بازی تیم های لژیونرهای کشورمان زمان آمدنشان به ایران مشخص شود اما چیزی مشخص نیست.

جماعت درباره صدور ویزا گفت: صدور ویزا در اختیار فدراسیون ها نیست. ما شنبه به ترکیه می رویم تا اوضاع را بررسی کنیم. رفتار مجلس و دولت کانادا برنامه هایمان را بهم ریخت. در صورت فسخ قرارداد باید توجه کرد و دید تیم ها چقدر متضرر شده اند و مبلغ مشخصی در این باره در قرارداد درج نشد است.

قرار است ۵۰ نفر برای بازی به کانادا بروند. ۲۵ نفر این افراد بازیکنان، ۲۱ نفر اعضای کادر فنی و … چند نفر نیز به عنوان همراه با تیم ملی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
تضمین‌کانادا به‌ایران برای‌برگزاری‌بازی دوستانه
ورود پارلمان کانادا به بازی با ایران و درخواست برای لغو مسابقه
جزئیات مالی بازی ایران و کانادا/ ناکامی دلال ۲۰۰هزار دلاری

انتهای پیام/