برومند:منصوریان و قلعه نویی زحمات زیادی برای استقلال کشیدند اما نباید قهرمانی را لوث کنیم

پرویز برومند ضمن تبریک قهرمانی استقلال اتفاقات اخیر بین پیشکسوتان این تیم را تحلیل کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرویز برومند در خصوص اینکه پس از تساوی استقلال برابر سپاهان و کاهش فاصله امتیازی با پرسپولیس گفته بود شاگردان مجیدی با اختلاف بیش از 6 امتیاز قهرمان می‌شوند، گفت: اگر حرفی زدم منطق پشت آن بود. زحمت کشیدن، همدلی و تلاش بازیکنان به همراه کیفیت تیم‌های دیگر را دیدم و این حرف را زدم. انسجامی که استقلال داشت تیم‌های دیگر نداشتند. تیمی مثل مس رفسنجان جزو بهترین‌های این فصل لیگ است و به بلوغ تاکتیکی رسیده بود ولی استقلال این تیم را در زمین خودش شکست داد. مس با خط حمله خوبش حرفی برابر استقلال نداشت. بهترین گلزن لیگ ایران گادوین منشا بود که سرمربی مس در نیمه دوم او را تعویض کرد. به فرهاد مجیدی، مدیریت و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و تبریک بزرگ به هواداران استقلال که امیدوارم بدشانسی در جام حذفی را فراموش کرده باشند. امیدوارم با این افتخار و جادوانگی که استقلال بدست می‌آورد، ناکامی‌های اخیر فراموش شود.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات اخیر علیرضا منصوریان و تعریف و تمجیدهای او از قهرمانی‌های امیر قلعه‌نویی با استقلال گفت: ترجیح می‌دهم درباره این موضوع صحبت نکنم چون آنها از دوستانم هستند. اجازه دهیم هر کسی کار خودش را بکند. قلعه‌نویی و منصوریان زحمت زیادی برای استقلال کشیدند ولی نباید قهرمانی این فصل آبی‌پوشان را لوث کنیم. اجازه دهیم هواداران لذت ببرند. من دوست داشتم این افتخار با دست من رقم بخورد، ولی نشد، آیا باید ناراحت باشم؟ برای من فرقی نمی‌کند چه کسی روی نیمکت استقلال حضور دارد، مهم موفقیت این تیم است. مطمئن باشید کسانی که قهرمانی استقلال را تبریک گفتند و چه نگفتند، از قهرمانی خوشحال هستند.

برومند با اشاره به دعوت دوباره سیدحسین حسینی به تیم ملی یادآور شد: باید به حسینی تبریک بگویم که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و صاحب دستکش طلایی شد. پشت این اتفاق زحمات خودش و بهزاد غلامپور بود. امیدوارم روزی برسد که مثل گذشته دروازه تیم ملی در دست دروازه‌بان‌های استقلال باشد.

بیشتر بخوانید:
ایوب اصغر خانی: هدف دیگر تیم‌ها اولین شکست استقلال بود
آرش رضاوند در آستانه جدایی از استقلال
ستاره لیگ برتری با استقلال توافق کرد

انتهای پیام/