درویش : رضاییان بیش از ۶ میلیارد از پرسپولیس گرفته است

 بعد از پایان مسابقات در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود که گل‌محمدی با همین دستیاران کارش را ادامه می‌دهد یا خیر.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: و بخش مالی باشگاه گفته‌ که پس پولی که برای آمدنش گرفته، کجا رفته است؟

وی در پاسخ به این سوال که درست است که رضاییان برای نیم‌فصل 6 میلیارد گرفته است؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم بیشتر از 6 میلیارد باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی برای تغییر دستیارانش صحبتی کرده است؟ گفت: خیر، هیچ صحبتی انجام نشده است. تا امروز درباره اینکه تغییری صورت بگیرد بحثی نشده است. بعد از پایان مسابقات در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود که گل‌محمدی با همین دستیاران کارش را ادامه می‌دهد یا خیر.

درویش در پاسخ به این سوال که تیمی که برای فصل آینده بسته می‌شود در راستای قهرمانی است؟ خاطرنشان کرد: کادرفنی باید تصمیم بگیرد که چه تیمی در حد نام پرسپولیس ببندند. جایگاه پرسپولیس اینقدر بالا است که بعد از 7،8 سال یک بار قهرمان نمی‌شود، بحث روز می‌شود. این نشان می‌دهد که جایگاهی غیر از قهرمانی برای پرسپولیس متصور نمی‌شود. کمتر تیمی است که 5 سال قهرمان شود و 2 سال هم نایب‌قهرمان شده باشد و مردم دغدغه‌شان این باشد که چرا قهرمان نشده است. به نظر من یک مقدار علاوه بر مشکلات تیم، انگیزه اعضای تیم هم کمتر شده بود. ان‌شاءالله برای سال جدید بازیکنانی که بتوانند به تیم کمک کنند حتما گل‌محمدی جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید:
ماندن رضاییان در گرو تصمیم یحیی گل‌محمدی
بهروز سلطانی : رامین رضاییان را همین امروز اخراج کنید
سلطانی: باشگاه باید با رضاییان برخورد کند/ گل تمیروف چند میلیارد برای پرسپولیس آب…

انتهای پیام /