کشتی بین المللی قزاقستان/ کسب دومین طلا توسط نجاتی

علیرضا نجاتی مدال طلای وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت بین‌المللی قزاقستان را کسب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرحله فینال و رده بندی مسابقات کشتی فرنگی تورنمنت بین المللی قزاقستان به عنوان دومین رویداد رنکینگ دار اتحادیه جهانی عصر امروز پیگیری شد که در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور به مصاف هم رفتند.

در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر الهام بهرام اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر صفر محمدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

در همین وزن پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر فیروز میرزا رجب اف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناصرپور در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد یرنور فیداخمتوف از قزاقستان گذشت تا در دیدار فینال به مصاف علیرضا نجاتی برود.

در این مرحله نجاتی با عملکردی بهتر موفق شد با نتیجه 9 بر صفر ناصرپور را مغلوب و دومین طلای کاروان کشتی فرنگی کشورمان را کسب کند. ناصرپور نیز نقره گرفت. ناصرپور در 3 دقیقه دوم از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد که مشکل خاصی نبود و کشتی ادامه پیدا کرد.

پیش از این پویا دادمرز در 55 کیلوگرم طلا گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

کشتی بین‌المللی قزاقستان/کسب اولین طلا توسط دادمرز
کشتی بین‌المللی قزاقستان/فینالیست شدن ۶ فرنگی کار ایران و مصدومیت قهرمان جهان
مجید ترکان:تمرین کشتی از راه دور میسر نیست

انتهای پیام/