هشدار سرمربی ولز به رقیبان: برای تفریح به قطر نمی‌آییم

رابرت پیج به رقیبان ولز در جام جهانی هشدار داده است که آن‌ها برای تفریح به قطر نمی‌روند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسکای اسپورت، ولز با شکست اوکراین در پلی‌آف جام جهانی در کاردیف در کنار انگلیس، ایالات متحده و ایران در گروه B قرار گرفت. ولز اولین حضور خود را در جام جهانی در سال ۱۹۵۸ تجربه کرد. این تیم در یورو ۲۰۱۶  با رسیدن به نیمه نهایی نشان داد که می‌تواند در تورنمنت‌های بزرگ نیز قدرت‌نمایی کند.

پیج، سرمربی تیم ملی ولز به اسکای اسپورت گفت: ما به حریفان‌مان احترامی را که شایسته آن‌هاست نشان خواهیم داد اما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. ما می‌دانیم که بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند در بازی‌های مهم خودشان را نشان دهند. با نگاهی به گروه می‌توانیم هر ۳ بازی را ببریم. هر اتفاقی ممکن است در قطر رخ دهد. این یکی از آن لحظات سورئال است که از خواب بیدار می‌شوید و فکر می‌کنید به جام جهانی رسیدید. حتی وقتی داور سوت پایان بازی را زد به خودم گفتم واقعا خواب می بینم یا واقعیت است. این یک لحظه افتخار برای ملت است. تنها چیزی که بازیکنان بزرگسال در رزومه خود نداشتند یک جام جهانی بود و من بسیار مفتخرم که به آن‌ها کمک کردم تا به آن برسند.

ولز اولین دیدار خود را در جام جهانی برابر آمریکا انجام خواهد داد و در ادامه برابر ایران و انگلیس بازی خواهد کرد.

او در ادامه گفت: ما مقابل ایالات متحده بازی کرده‌ایم، می‌دانیم که آن‌ها واقعاً تیم قدرتمندی هستند. برابر بقیه تیم‌ها نیز احترام قائلیم.

صعود به جام جهانی قرار است خزانه اتحادیه فوتبال ولز را پر کند و حداقل ۱۰ میلیون پوند از طریق فیفا به این تیم می‌رسد.

پیج در مورد ولز که با سه میلیون جمعیتش کوچکترین کشوری است که جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است گفت: ما شاهد تغییر جزر و مد در فوتبال و راگبی بوده‌ایم. حالا فوتبال در کنار راگبی محبوبیت بالایی در ولز دارد.  ولز را همیشه برای راگبی می‌شناسند ولی کاری که ما در انتخابی جام جهانی انجام دادیم فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش گرت بیل به صعود ولز به جام جهانی
سرمربی اوکراین: ولز خوش شانس بود
خوش آمدگویی فیفا از تیم ولز به جام جهانی با پوستر بیل و آزمون+عکس

انتهای پیام/