دیاباته: پیشنهاد از پرسپولیس؟ تایید نمی‌ کنم!

ستاره سابق تیم استقلال پیشنهاد از سوی باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس که خود را برای فصلی موفق آماده می‌کند در روزهای گذشته کار را برای فراهم کردن زمینه‌های این امر مهیا کرده و در همین راستا نیز طی روزهای گذشته ضمن تمدید قرارداد یا موافقت به این منظور با مهره‌های کلیدی خود، بازیکنان طراز اولی را هم جذب کرده که ازجمله آنها می‌توان به مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند اشاره کرد.

این درحالی است که طی روزهای گذشته نیز صحبت‌های زیادی از حضور برخی چهره‌های دیگر مانند سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن و حتی سجاد شهباززاده به‌همراه سعید صادقی در این تیم به گوش می‌رسد. با وجود این، برخی اخبار طی روزهای گذشته از این موضوع حکایت داشتند که شیخ دیاباته، بازیکن مالیایی که سابقه آقای گلی با پیراهن استقلال را هم در کارنامه دارد، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و گویا برخی پیشنهادها به وی برای فصل جدید ارائه شده است. همچنین برخی اخبار نیز حکایت از پیشنهاد سنگین سپاهان به این مهاجم دارد.

فرهیختگان در این خصوص گفتگویی کوتاه با دیاباته انجام داد و این مهاجم اهل مالی که فصل گذشته را زیرنظر استراماچونی در الغرافه قطر توپ می‌زد، گفت: این موضوع را تایید نمی کنم!

نکته جالب‌توجه اینکه به‌تازگی ستاره سابق تیم استقلال درباره نحو بازنشستگی‌اش، گفته بود دوست ندارد فوتبالش را خارج از فرانسه به پایان برساند و اگر فرصت بازی در تیم بوردو یا متز فراهم شود با کمال میل قبول می‌کند و خوشحال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مجوز پرداخت بدهی دردسرساز پرسپولیس صادر شد
باشگاه پرسپولیس فهرست بازیکنان خروجی را رد کرد
کنایه تند مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به کمیته انضباطی

انتهای پیام/