جزئیات مذاکرات استقلال و جواد نکونام

از نظر رسانه ها نکونام تنها گزینه ایرانی مورد قبول در کشور برای هدایت استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  بعد از جدایی مجیدی برخی رسانه‌ها که حتی سوابق معتبری هم دارند از مذاکرات باشگاه استقلال با استراماچونی خبر داده و حتی عنوان کردند این مربی شرط کرده در صورت پرداخت مطالباتش به استقلال باز خواهد گشت. این خبر طرفداران آبی را که خاطرات خوشی با مربی ایتالیایی دارند خوشحال و امیدوار کرد اما گسترش اخبار جعلی مجازی و موج سواری روی این اخبار باعث شد تا سرمربی پیشین این تیم در یک استوری به همه شایعات پایان بدهد. او صراحتاً اعلام کرد باشگاه استقلال مذاکره‌ای با وی نداشته، ضمن آنکه او با باشگاه قطری قرارداد دارد.

با پایان شایعات در مورد جدایی استراماچونی موجی از اخبار در مورد نکونام تنها گزینه ایرانی مورد قبول در کشور برای هدایت استقلال به راه افتاد. رسانه‌ها و کانال‌های مجازی هر لحظه از نزدیک شدن نکونام به نیمکت استقلال صحبت کرده و برخی روزنامه‌ها هم در چاپ امروز خود به دور شدن این مربی از نیمکت استقلال خبر دادند.

با گسترش شایعات نکونام سکوت کرد و عجولانه اقدام به واکنش و یا پاسخ به استقلالی‌ها نکرد. او با وجود اینکه با تماس‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال مواجه شده جوابی به آنها ارائه نکرده و تنها از آنها خواسته به وی زمان بدهند تا فکر کند. شاید همین تصمیم نکونام باعث شد تا باشگاه استقلال خبری تنظیم شده را در اختیار چند رسانه قرار بدهد و در آن تاکید کند به این مربی تنها ۴۸ ساعت فرصت داده است. با این وجود نکونام چون تحت قرارداد فولاد است و هیچ چالشی با مدیران این باشگاه ندارد و حتی لیست بازیکنان مد نظر خود را به گرشاسبی ارائه کرده نمی‌خواهد کدورتی بین او و مسئولان فولاد ایجاد شود به همین دلیل همه چیز را به زمان سپرده است.

سرمربی فولاد که استقلال را مشتری پر و پا قرص خود می‌بیند قصد دارد فعلاً همه چیز را به زمان سپرده و تصمیمی عجولانه نگیرد که حضور احتمالی وی در استقلال با حواشی مواجه شود زیرا وی با باشگاه اهوازی قرارداد دارد و طبعا اگر قرار باشد وی سرمربی استقلال شود باید خبر توافق مسئولان دو باشگاه رسانه‌ای شود که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید:

رده بندی باشگاهی جهان/پرسپولیس پنجم آسیا و استقلال سقوط کرد
روزنامه استقلال سه شنبه 17 خرداد 1401
مهلت ۴۸ ساعته استقلال به نکونام برای پاسخ نهایی

انتهای پیام/