خلیل زاده همبازی کنعانی زادگان شد

دو سال پیش بود که شجاع خلیل‌زاده پس از درخشش همراه با پرسپولیس و صعود به فینال آسیا تصمیم سختی را گرفت و به تیم فوتبال الریان منتقل شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، خلیل‌زاده که با قراردادی دو ساله به الریان پیوست در سال اول طی 13 (12 حضور فیکس و یک حضور تعویضی) مسابقه برای این تیم قطری به میدان رفت و دو گل زد و در سال دوم ضمن تکرار دو گل زده، توانست تعداد بیشتری از بازی‌ها را در زمین حضور داشته باشد و 21 ( 20 حضور ثابت و یک حضور تعویضی) مسابقه به کارش و قرارداد دوساله‌اش خاتمه داد.

حالا و در شرایطی که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت خلیل‌زاده به پرسپولیس شنیده می‌شد  و درویش مدیرعامل سرخپوشان نیز در مصاحبه‌های خود از بازگشت این مدافع استقبال کرده بود، خلیل‌زاده ترجیح داد به حضورش در لیگ قطر ادامه بدهد و تیم فوتبال الاهلی را برای ادامه حضورش انتخاب کرده است.

نکته جالب توجه اینکه شجاع خلیل‌زاده در الاهلی هم تیمی محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌شود تا بار دیگر زوج مستحکم پرسپولیس در خط دفاعی که با عملکردی خیره کننده سرخپوشان را راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا کردند، حالا در تیم سبزپوش الاهلی تکرار شود.

باشگاه الاهلی برای تقویت تیم خود اقدام به عقد قرارداد با شجاع خلیل‌زاده بازیکن سابق الریان کرده و با قراردادی یکساله با قابلیت تمدید این بازیکن ایرانی را به خدمت گرفته است.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیوستن به الاهلی گفته است:« خوشحالم که برای الاهلی در لیگ ستارگان بازی خواهم کرد و تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشم.»

گفتنی است شجاع خلیل‌زاده که در دیدار مقابل کره جنوبی با مصدومیت مواجه شد، پس از انجام عمل جراحی رفته رفته در حال آماده شدن برای بازگشت به میادین است و در اردوی این روزهای تیم ملی نیز به همین دلیل حضور ندارد.

نکته مهم دیگر در مورد الاهلی اینکه همزمان با عقد قرارداد با شجاع خلیل‌زاده، خبر دیگر از این باشگاه قطری اینکه مدیران باشگاه با نبویشا یوویچ سرمربی مونته‌نگرویی تیم نیز برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌‌اند.

الاهلی فصل گذشته با 25 امتیاز یک پله بالاتر از الریان 24 امتیازی فصل را در شرایطی در رتبه هفتم تمام کرد که نیم فصل اول خوبی را تجربه نکرد ولی به پشتوانه حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت و حالا سرمربی این تیم امیدوار است با به خدمت گرفتن زوج کنعانی‌زادگان در تیم ملی ایران که به احتمال فراوان در جام جهانی قطر نیز در کنار هم بازی خواهند کرد، شرایط به مراتب بهتری را برای تیمش رقم بزند.

انتهای پیام/