تردید مدیران سپاهان در همکاری با ساکت‌الهامی

یکی از مشکلات نساجی برای فصل قبل نداشتن زمین مناسب برای میزبانی بود که کادرفنی و بازیکنان در طول فصل بابت آن خیلی اذیت شدند‌.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسئولان سپاهان پیش از این و زمانی که در نیم فصل دوم سال قبل با استعفای نویدکیا مواجه شدند، صحبت‌هایی با الهامی داشتند ولی سرمربی وقت نساجی با اعلام اینکه با باشگاه خود قرارداد دارد، به مدیران سپاهان پیشنهاد کرد از نویدکیا حمایت کنند و حالا در پایان فصل بار دیگر به فکر جذب الهامی افتادند.

با وجود مذاکرات خوبی که میان طرفین وجود دارد، نگرانی مسئولان سپاهان بابت حواشی ایجاد شده در خصوص ساکت الهامی و عصبانیت های او که در دو مقطع باعث محرومیت وی شده هستند و این موضوع آنها را در عقد همکاری با وی مردد کرده است.

با این وجود به نظر نمی‌رسد الهامی در سپاهان هم دچار مشکلات سابق شود چرا که مسائلی که در تراکتور و نساجی با آنها دست و پنجه نرم می‌کرد در اصفهان به خاطر ساختار خوب وجود ندارد و جای نگرانی از این بابت نیست. برای مثال یکی از مشکلات نساجی برای فصل قبل نداشتن زمین مناسب برای میزبانی بود که کادرفنی و بازیکنان در طول فصل بابت آن خیلی اذیت شدند‌

بیشتر بخوانید:
حردانی: شایعه سازان را نمی بخشم/ الهامی اصلا با ما حرف نزد
محرومیت الهامی به دلیل توهین به آلومینیوم و نوازی
علت استعفای جنجالی ساکت الهامی‌‌‌

انتهای پیام /