سانتوس: از صدرنشینی در لیگ ملت‌ها راضی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از صدرنشینی تیمش در این رقابت‌ها ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رکورد، تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه اول میهمان جمهوری چک بود که توانست با نتیجه ۲ بر صفر میزبان را شکست دهد و صدرنشینی خود در این گروه را تثبیت کند. به این ترتیب پرتغال در گروه دوم رده نخست(A) لیگ ملت‌ها با دو امتیاز از اسپانیا پیشی گرفت.

فرناندو سانتوس اذعان کرد که هنوز کار زیادی برای پرتغال وجود دارد تا بتواند بالاتر از اسپانیا در گروه خود در لیگ ملت‌ها قرار بگیرد اما از صدرنشینی تیمش راضی است. اسپانیا با پیروزی یک بر صفر مقابل سوییس در رده دوم قرار دارد.

فرناندو سانتوس بعد از این دیدار گفت: ما اول هستیم و از این صدرنشینی راضی‌ام. اما تیم‌های دیگر گروه ما نیز می خواهند برنده شوند. هنوز سه بازی باقی مانده است. اسپانیا هم امروز برد و ما الان دو امتیاز جلو هستیم. طبیعتا هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد و الان چیزی قطعی نیست.

او درباره دیدار با سوییس نیز گفت: بازیکنان شروع به احساس خستگی می‌کنند. این طبیعی است. می‌خواهیم در دیدار بعدی چند تغییر در ترکیب تیم داشته باشیم. سوییس تیم بسیار خوبی است و احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

پرتغال برای پیروزی در ورزشگاه خوزه آلوالاده برابر چک کار راحتی داشت جایی که گل‌های نیمه اول ژائو کانسلو و گونکالو گوئدس به این تیم کمک کرد ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

این نهمین برد پرتغال در ۱۱ بازی اخیر بعد از حذف از یورو ۲۰۲۰ بوده است.

گونکالو گوئدس، گلزن تیم ملی فوتبال پرتغال نیز بعد از این دیدار گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم، به خصوص در نیمه اول. سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم و توپ را به گردش درآوریم که موفق شدیم. در نیمه دوم بیش‌تر خسته شدیم، اما چک تیم خوبی است و سعی کردند به گل برسند. ما گل‌های بیش‌تری می‌خواستیم اما نتوانستیم. ما می‌خواهیم اول شویم و تا جایی که ممکن است در مسابقات پیش برویم. این برد برای ما لذت بخش بود ولی دیگر نباید به آن فکر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پرتغال – جمهوری چک
خرید بعدی پرسپولیس از پرتغال می آید
طارمی دومین زوج تاثیرگذار فصل لیگ پرتغال شد+عکس

 

انتهای پیام/