مهاجم کامرونی در آستانه جدایی از بایرن

اریک ماکسیم چوپوموتینگ در حال بررسی جدایی از بایرن است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بیلد، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم کامرونی و ذخیره روبرت لواندوفسکی که به زودی همراه کامرون راهی جام جهانی قطر می‌شود تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

ظاهراً پس از روبرت لواندوفسکی، مهاجم ذخیره او نیز به فکر خداحافظی با بایرن در تابستان امسال است. همان‌طور که بیلد گزارش داد اریک ماکسیم چوپوموتینگ به سران بایرن اعلام کرده است که به دنبال جدایی از این تیم است. این بازیکن ۳۳ ساله تا سال ۲۰۲۳ با قهرمان  آلمان قرارداد دارد.

او در سال ۲۰۲۰ با انتقال آزاد از پاری سن ژرمن به مونیخ آمد و از همان ابتدا  پذیرفت نیمکت نشین روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ باشد. او هر زمان که به میدان رفته است توانسته برای بایرن بازی‌های خوبی ارائه دهد. او تاکنون ۵۷ بازی  برای بایرن مونیخ انجام داده است که ۱۸ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داده است.

این در حالی است که روبرت لواندوفسکی یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما اصرار دارد که تیم را در تابستان ترک کند. او گفت: به صراحت اعلام می‌کنم که می‌خواهم بایرن مونیخ را ترک کنم. احترام مهم‌تر از کار کردن است. بهتر است که با باشگاه به یک توافق دو طرفه دست پیدا کنیم.

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی پیشنهاد رسمی به بایرن مونیخ داده است اما هنوز پاسخی از جانب این باشگاه آلمانی دریافت نکرده است.

این در حالی است که بایرن مونیخ دو بار برای جذب سادیو مانه از لیورپول پیشنهاد خود را به تیم انگلیسی ارائه داده است و هر بار پیشنهاد تیم آلمانی رد شده است.

بیشتر بخوانید:

رقابت بایرن مونیخ و منچستریونایتد بر سر بازیکن اینتر
پاسخ به پیشنهادات بایرن‌مونیخ؛ خنده‌دار است
اصرار لوا به ترک بایر: چیزی درون من نسبت به بایرن مرده

 

انتهای پیام/