کامرانی‌فر: منتظر نظر اسکوچیچ برای محل بعدی اردوی تیم ملی هستیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال به این موضوع که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرده امکان برگزاری اردوی دوم ایران در قطر وجود ندارد واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرده امکان برگزاری اردوی دوم ایران در قطر وجود ندارد، گفت: برای اردوی بعدی تیم ملی منتظر هستیم که اعضای تیم به ایران بازگردند و بعد از آن با سرمربی تیم ملی می‌نشینیم تا تصمیم بگیریم.

وی در خصوص نارضایتی مهدوی‌کیا از کم بودن بازی‌های تدارکاتی تیم فوتبال امید، گفت: ما در بحث بازی‌های دوستانه و آماده‌سازی تیم امید نتوانستیم خوب عمل کنیم، چون تیم امید هم باید در فیفادی بازی می‌کرد. ما در حال برنامه‌ریزی هستیم برای فیفادی بعدی و هم اینکه در تاریخ جام جهانی بتوانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم تا برای تیم امید بازی برگزار کنیم و با توجه به اینکه بازیکنان امید در آن زمان زمان آزاد دارند قابل انجام است. ما با بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات حاضر شدیم و این سیاست فدراسیون فوتبال بود، ان‌شاءالله بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

کامرانی فر در واکنش به این سؤال که مهدوی‌کیا به کارش در تیم امید ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: بله تا این لحظه مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید است و کمیته فنی هم در حال بررسی عملکرد فنی تیم امید است و نظرش را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازدید مدیران تیم ملی از محل اقامت ملی پوشان در جام جهانی
رونمایی از مدافع استقلال در تمرین تیم ملی
دلیل مخالفت اسکوچیچ با دیدار دوستانه مقابل آفریقای جنوبی

انتهای پیام/