ژوزه مورایس شانس اول هدایت استقلال؛ بازگشت به گزینه اول!

مدیران استقلال در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با ژوره مورایس انجام داده اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از همان روزی که فرهاد مجیدی از هدایت تیم فوتبال استقلال کنار رفت، نام ژوزه مورایس که سابقه دستیاری ژوزه مورینیو را دارد مطرح شد اما آجورلو سراغ جواد نکونام رفت که در نهایت این انتقال انجام نشد و کاپیتان سابق تیم ملی از قبول سرمربیگری آبی ها انصراف داد.

حالا شنیدیم در روزهایی که هواداران استقلال به شدت دنبال جذب مربی خارجی هستند، مدیران استقلال در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با ژوره مورایس انجام داده اند و تلاش می کنند نظر او را برای حضور روی نیمکت این تیم جلب کنند. در حال حاضر مورایس گزینه اول استقلال است و مدیران باشگاه امیدوار هستند هرچه زودتر نام این مربی را معرفی کنند.

از ابتدا هم ایجنتی که با یکی از نزدیکان مدیریت استقلال در ارتباط است، همین مربی را برای استقلال درنظر گرفته بود اما از آنجایی که مورایس یک سال بیکار بوده و تیم نداشته، ابتدا فضا برای معرفی او مساعد به نظر نمی رسید. نام های دیگری هم از سوی ایجنت های دیگر مطرح شد اما همانطور که قابل پیش بینی بود، تمام نام ها و گزینه ها کنار گذاشته شدند تا ایجنت تومباکوویچ (همان سرمربی ارزان قیمتی که با قیمت گزاف به استیل آذین معرفی شد)، مورایس را به استقلال وصل کند!

بیشتر بخوانید:

محمد نوری: مجیدی به خاطر پول از استقلال رفت
مومنی : یعنی عنایتی شایستگی این را نداشت با او مذاکره…
شاهین بیانی: خوشی به هواداران استقلال نیامده است

انتهای پیام/