وضعیت نا مشخص دی یونگ برای فصل آینده

مدافع بارسلونا از پاسخ مستقیم به احتمال جدایی اش امتناع کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، درحالیکه اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، برای به خدمت گرفتن بازیکن سابقش در آژاکس، فرانکی دی‌یونگ، لحظه‌شماری می‌کند و شایعات درباره انتقال ستاره هلندی به یونایتد اوج گرفته، دی‌یونگ در مواجهه به سوالی درباره این انتقال به خنده بسنده کرد و از پاسخ مستقیم سر باز زد.

تن‌هاخ که مصمم است در خط میانی یونایتد تغییراتی اساسی بوجود بیاورد مایل است دی‌یونگ را به عنوان مهره اصلی در مرکز میدان به کار بگیرد. با ترک کردن یونایتد از سوی ستاره‌هایی مثل پوگبا‌، دی‌یونگ فرصت کافی برای رهبری مرکز میدان در اولدترافورد خواهد داشت. از سوی دیگر شرایط مالی دشوار بارسا به این معنی است که باشگاه کاتالان احتمالا چاره‌ای جز چوب حراج زدن به این ستاره هلندی نخواهد داشت.

یک خبرنگار در مواجهه با دی‌یونگ از فرصت استفاده کرد و سوالی که این روزها در ذهن اهالی فوتبال می‌‌چرخد را از او پرسید:” آیا سواحل کاتالونیا را به مقصد سرمای منچستر ترک می‌کنی؟” دی‌یونگ در مواجهه با این سوال خندید و گویا برای مواجهه با این پرسش آماده است به جوابی سه‌کلمه‌ای بسنده کرد:”نمی‌توانم چیزی بگویم”.

با وجود جواب دی‌یونگ که برای از سر باز کردن خبرنگار گفته شد اما لابلای سطور آن می‌توان اتفاقا احتمال بالای چنین انتقالی را پیدا کرد.

گفته می‌شود تن‌هاخ به بازیکن سابقش قول داده که به عنوان بازیکن فیکس و یکی از رهبران خط میانی یونایتد به میدان فرستاده خواهد شد. این شاید بتواند دی‌یونگ را قانع کند که دست‌کم برای یک فصل از خیر بازی در چمپیونزلیگ گذشته و به سوی سرمای منچستر رهسپار شود.با وجود جواب دی‌یونگ که برای از سر باز کردن خبرنگار گفته شد اما لابلای سطور آن می‌توان اتفاقا احتمال بالای چنین انتقالی را پیدا کرد.

گفته می‌شود تن‌هاخ به بازیکن سابقش قول داده که به عنوان بازیکن فیکس و یکی از رهبران خط میانی یونایتد به میدان فرستاده خواهد شد. این شاید بتواند دی‌یونگ را قانع کند که دست‌کم برای یک فصل از خیر بازی در چمپیونزلیگ گذشته و به سوی سرمای منچستر رهسپار شود.

انتهای پیام/