طغیان پیشکسوتان پرسپولیس علیه درویش پیش چشم پروین/ از اعتراض به انتصاب ها تا گلایه به خوردبین

 در جلسه ای پیشکسوتان پرسپولیس علیه درویش پیش چشم پروین نسبت به انتصاب ها اعتراض کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعد از دو سه سال و با فروکش کردن کرونا روز گذشته علی پروین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را دور هم جمع کرده بود تا بعد از مدت ها دیدارها تازه شود و از رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم دعوت به عمل آمده بود تا در نشست با پیشکسوتان این باشگاه حاضر باشد و حرف های آنها را بشنود. از جمله افراد حاضر در این نشست می توان به مجتبی محرمی، رحیم یوسفی، مرتضی فنونی زاده، بهروز سلطانی،نمیا نکیسا، وحید قلیچ و … اشاره کرد.

این نشست روز گذشته درحالی ساعت 15 برگزار شد که درویش در این نشست حاضر نشد و به جای خودش یک نماینده فرستاده بود.گفته می شود این نشست با تنش های زیادی همراه شده است. برخی از حاضرین به شدت علیه درویش موضع گیری کرده و حتی با الفاظی تند مدیرعامل پرسپولیس را بابت انتخاب محسن خلیلی به عنوان مسئول آکادمی سرخپوشان و محمد محمدی را به عنوان معاون ورزشی خطاب قرار داده اند.

صحبت های این بازیکنان سالهای دور پرسپولیس به جایی رسید که حتی به محمود خوردبین هم حرف های تندی زده شد و از وی گلایه شد که چرا در حالی که مشاور درویش بوده اجازه داده این انتصاب ها صورت بگیرد. برخی از این پیشکسوتان که با ادبیاتی تند نماینده درویش را خطاب قرار داده بودند به او گفته اند که چرا کسانی که سالها در این تیم بوده اند نباید سمتی در باشگاه داشته باشند اما افرادی که سابقه کمتری داشته و یا سابقه حضور در استقلال را دارند باید اکنون در باشگاه باشند.

علی پروین که فکرش را نمی کرده پیشکسوتان تا این حد ناراحت باشند از حاضرین می خواهد که احترام هم را نگه دارند و این طور با تندی در مورد افراد موضع نگیرند.این پیشکسوتان که حسابی از دست درویش ناراحت هستند اعلام کردند در نشست بعدی که به زودی خواهند داشت می خواهند علیه وزارت ورزش موضع گیری کنند. آنها معتقد بودند گزینه هایی مثل حسین خبیری و شهریاری چرا باید برای هیات مدیره این باشگاه گزینه باشند.

به نظر می رسد انتخاب محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی و مدارس فوتبال پرسپولیس که روز گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بی ربط به این حواشی نبوده باشد.

بیشتر بخوانید:

احسان حسینی از پرسپولیس جدا شد
سامسون اسپور به دنبال جذب مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس
آمار ناامیدکننده مهاجم‌برزیلی مدنظر پرسپولیس

انتهای پیام/