حاج صفی:سجادی قول داد مشکل بازی تدارکاتی را حل کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتقادات از مربیان همیشه وجود دارد و نظر شخصی‌ام این است که در فاصله چند ماه تا جام‌جهانی تغییر کادر فنی به صلاح نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان حاج صفی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از اردوی قطر در مورد شرایط تیم ملی، اظهار داشت: اگر بخواهیم درباره مشکلات صحبت کنیم که خیلی زیاد است ولی یک جلسه خیلی خوب با وزیر ورزش داشتیم که به ما قول بهتر شدن شرایط را داده است.

وی گفت: یک فیفا دی خیلی خوب را از دست دادیم. می‌توانستیم چند بازی انجام بدهیم اما مشکلات زیاد است. نتوانستیم بازی هایی که دوست داریم را انجام بدهیم.جلسه خوبی با سجادی داشتیم و قول داد این مشکل در فیفا دی بعدی برطرف شود و چند بازی خیلی خوب داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص شرایط اردوی قطر عنوان کرد: آب و هوا خیلی گرم و شرجی بود. مشکل اتوبوس فقط همان روز اول بود. فدراسیون در حد خودش زحمت کشید و تدارک دیده بود. مشکل از قطری‌ها بود که فقط یک اتوبوس فرستاده بودند و تعداد ما هم زیاد بود. روز دوم شرایط خوب شد و از این بایت دیگر مشکلی پیش نیامد. مشکلی هم بابت زمین داشتیم و زمان بدی بود که به قطر رفتیم. همه زمین‌ها به نوعی زیر کشت بودند. می‌خواستند برای دو سه ماه دیگر آن‌ها را برای جام‌جهانی آماده کنند. شانس بد ما بود که در زمان بدی به قطر رفتیم.

وی در مورد اینکه اعلام کرده تیم ملی تنها بود و تنهاتر شد و آیا همچنان روی حرف خودش هست، گفت: بله همچنان روی حرفم هستم، البته بعد از جلسه وزیر به ما دلگرمی داد ولی به او هم گفتم در دور قبل که بازی‌ها در بحرین بود شرایط خیلی سختی داشتیم. همه ناامید شده بودند. ۱۰ روز در کیش بودیم. همه مسئولان آمدند، حمایت کردند و دلگرمی دادند که از آنها تشکر می‌کنم. بعد از آن که تیم به دور بعد صعود کرد، هیچ عزیزی حمایت نکرد. درسته که بازی‌ها را می‌بردیم و همه چیز خوب بود. همه فکر می‌کردند تیم هیچ مشکلی ندارد.

حاج صفی ادامه داد: سریع‌ترین صعود را به جام‌جهانی داشتیم اما هیچ عزیزی از این تیم حمایت نکرد. با این‌حال وزیر ورزش به ما دلگرمی داد که در اردوی بعد همه چیز به روال قبل بر گردد. ان شاالله یک کمپ خیلی خوب و چند بازی دوستانه مناسب داشته باشیم.

وی افزود: بعد از آخرین بازی که با لبنان در مشهد بود، گفتم خوشحالی ما تمام شد. از مسئولان عاجزانه خواهش کردم برای اردوی بعد که همین اردو بود و تمام شد، چند کمپ خوب و بازی دوستانه برایمان فراهم کنند ولی متاسفانه مشکلاتی به وجود آمد. متاسفانه نصف بیشتر زمان را از دست دادیم. بازی خوبی هم با الجزایر انجام دادیم اما خودمان قبول داریم که واقعا بدترین نمایش تیم ملی بود. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم چراکه خیلی بد بودیم و درس های زیادی از این بازی گرفتیم.

بازیکن تیم ملی در مورد انتقادات زیاد از اسکوچیچ اظهار داشت: این انتقادات همیشه وجود دارد. چه برای اسکوچیچ و چه برای مربیان قبلی. هم خود بازیکنان و هم مربی این انتقادات را به جان می‌خرند. به شخصه چون حدود ۵ ماه مانده، نمی‌توانم قبول کنم و نمی‌توانیم، الان کادرفنی را برکنار کنیم. البته این مساله بازهم به فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش بر می‌گردد و در حیطه کاری آن‌ها است. ما بازیکنان تصمیم گیرنده نیستیم اما نظر شخصیم این است که به صلاح تیم نیست.

انتهای پیام/