تمجید سایت المپیک از ستاره والیبال ژاپن/ نیشیدا در کلاس جهانی!

نیشیدا با عملکرد درخشان خود در لیگ ملت‌های والیبال، توجه اهالی والیبال را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از olympics،  یوجی نیشیدا با سرویس های کلاس جهانی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال می درخشد. این بازیکن ۲۲ ساله فصل گذشته حضور فعالی در لیگ ایتالیا داشت تا به محور اصلی تیم ملی مردان ژاپن تبدیل شود. نیشیدا که اکنون ۲۲ ساله است در هفته اول لیگ ملت ها تنها در سه بازی برای تیمش به میدان رفت. او در دو بازی اول در مجموع ۵۱ امتیاز به دست آورد.

پس از اتمام هفته اول این رقابت‌ها، آلن سوزا برزیلی با کسب  ۷۸ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این رقابت‌ها شناخته شد. همچنین ژانگ از چین با کسب ۷۶ پوئن در رده دوم بهترین امتیازآوران این رقابت‌ها ایستاده است. پس از آن نیشیدا با ۶۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد اما با توجه به اینکه هر دو نفر اول و دوم در ۴ بازی شرکت کرده اند، متوجه خواهیم شد که نیشیدا چقدر خوب کار می کند چرا که این ستاره ژاپنی تنها در سه بازی برای تیمش به میدان رفته است.

همچنین با نگاهی به سرویس نیشیدا متوجه کیفیت این بازیکن می‌شویم چرا که به عنوان مثال دربازی مقابل ایران، این ستاره ژاپنی ۵ امتیاز از سرویس به دست آورد. نیشیدا که در سال ۲۰۰۰ متولد شده است، والیبال را در سن ۵ سالگی تحت تأثیر برادر و خواهرش که به شدت روی والیبال کار می کردند، شروع کرد. در جام جهانی ۲۰۱۹ بود که نام نیشیدا ۱۸۷ سانتی متری سر زبان‌ها افتاد.

 تیم ملی والیبال ژاپن با درخشش در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال توانست در رده دوم این رقابت‌ها جا بگیرد. همچنین آمریکا با چهار پیروزی صدرنشین این مسابقات است. تیم ملی والیبال ایران که عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت با دو پیروزی در رده ۱۱ ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

تیم والیبال ژاپن قهرمان نوجوانان دختر آسیا شد
قهرمانی جهان والیبال ساحلی/ شکست تیم ملی ایران از اتریش
والیبال نوجوانان دخترآسیا| ایران هفتم شد

انتهای پیام/