دو مدیر جدید در راه استقلال؟

تحولات فنی و مدیریتی در استقلال آغاز شده و طی روزهای آینده به اوج خود خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از جدایی فرهاد مجیدی دستیاران او هم از این تیم رفتند و حالا فقط بهزاد غلامپور باقی مانده که باید ببینیم در کادر فنی استقلال برای فصل آینده حضور پیدا خواهد کرد یا خیر؟

از طرف دیگر تکلیف بیژن طاهری نیز هنوز مشخص نشده و کسی نمی‌داند سرپرست فصل قبل استقلال در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیز روی نیمکت می‌نشیند و نقش رابط میان سرمربی و کادر مدیریتی باشگاه را ایفا می‌کند یا نه؟

علاوه بر تمام این موارد، خبرهای رسیده حاکی است که استقلال در عرصه مدیریتی نیز شاهد تغییراتی خواهد بود و معاونان جدیدی به باشگاه اضافه می‌شوند. آنها قطعاً یک معاونت اطلاع‌رسانی جدید خواهند داشت که کارهای مربوط به ایجاد هماهنگی میان رسانه‌ها و تیم را برعهده خواهد گرفت.

علاوه بر آن با توجه به استفاده از مدیر رسانه‌ای قبلی حالا باید بزودی یک مدیر رسانه‌ای جدید نیز معرفی کنند چون براساس قوانین لیگ برتر تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات موظف به معرفی مدیر رسانه‌ای هستند. البته شاید دامنه تغییرات استقلال به این موارد نیز محدود نشود و شاهد رفت و آمد و جابه‌جایی افراد دیگری نیز در جمع آبی‌ها تا قبل از شروع فصل جدید مسابقات باشیم.

انتهای پیام /