باقرزاده:توقع بیشتری از بچه های ملی پوش داشتیم

فضل الله باقرزاده سرپرست فدراسیون شمشیر بازی درباره نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ورزش قهرمانی همین است. برد و باخت دارد، اما در مجموع انتظار داشتیم بچه‌ها بهتر از این ظاهر شوند. به هر حال شمشیربازان ایرانی تلاش خود را انجام دادند و چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌شود. البته برآورد ما تکرار مدال نقره بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  تیم ملی شمشیربازی ایران که تنها در اسلحه سابر مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت در نهایت توانست در بخش تیمی به مدال برنز برسد. ملی پوشان کشورمان در بخش انفرادی هم تا یک قدمی مدال پیش رفتند، اما موفق به کسب مدال نشدند.

باقرزاده گفت: ۸ نفر برتر در بخش انفرادی مسابقات شمشیر بازی را ۳ نماینده از کره جنوبی،۲ شمشیرباز از ژاپن، ۲ ایرانی و یک قزاقستانی تشکیل دادند و انتظار ما حضور پاکدامن و رهبری در جمع ۸ تا بود، اما با درخشش ۲ شمشیرباز دیگر تیم خود” فتوحی و زاهدی” شگفت‌زده شدیم. ما از بچه‌ها توقع مدال در بخش انفرادی داشتیم که این امر محقق نشد.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان با ترکیب علی پاکدامن، محمدرهبری، محمد فتوحی و نیما زاهدی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ملی ژاپن با نتیجه ۴۴ بر ۴۵ شکست خورد و از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند.

انتهای پیام/