فریبا محمدیان: نباید زنجیره پشتوانه سازی قطع شود

فریبا محمدیان نایب‌رئیس زنان فدراسیون والیبال گفت: هدف بلندمدت‌تر فدراسیون باید محقق شود که لازمه آن استمرار پشتیبانی‌ها، تمرینات و اردو‌ها است. مسابقات قهرمانی آسیا به شکل زنده بررسی شد و مجدد بررسی می‌شود. رقبایی داریم که طی حداقل ۱۱، ۱۲ دوره در این مسابقات شرکت کرده و در تمام این دوره‌ها جزو برترین‌ها بوده‌اند؛ بنابراین عبور از آن‌ها زمان، حوصله و برنامه‌ریزی بلند مدت می‌خواهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  محمدیان گفت: اردو‌های این بازیکنان ادامه پیدا می‌کند، بازیکنان به چند گروه طبقه‌بندی خواهند شد و در اردو‌های رده‌های دیگر حضور پیدا می‌کنند. کادر فنی هم به این گروه بزرگ می‌پیوندد. قصد و تصمیم بر این است که فرایند توسعه والیبال زنان حمایت شود. فدراسیون برای این حمایت هزینه کرده است.

نایب‌رئیس زنان فدراسیون والیبال در واکنش به اینکه با پایان مسابقات نگرانی از رها شدن بازیکنان نوجوانان وجود دارد، بیان کرد: بازی‌های تیم را نگاه کردیم و با سرمربی تیم بزرگسالان نشستی داشتیم. تعدادی از این بازیکنان چند روز دیگر به اردوی تیم بزرگسالان دعوت می‌شوند تا زنجیره پشتوانه‌سازی قطع نشود. حتما جلسه‌ای با خانم شعبانیان خواهیم داشت و برنامه مقطعی او را می‌گیریم. این بازیکنان در استان‌های خودشان هم تمریناتی را توسط سرمربی انجام می‌دهند و به شکل اینتروال اردو‌هایی را خواهیم داشت تا ببینیم تمرینات انجام شده و آیا نیاز به آموزش خاص دارند.

محمدیان گفت: بخشنامه لیگ را هم به گونه‌ای جلو برده ایم که باشگاه‌ها ملزم به دعوت این بازیکنان شوند. ضمن‌اینکه بخش معناداری از مربیانی که در باشگاه‌های ما هستند، مربیان خود این بازیکنان بوده‌اند و مجدد آن‌ها را دعوت می‌کنند، یعنی این همکاری و مشارکت وجود دارد و بازیکنان رها نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:
تمجید سایت المپیک از ستاره والیبال ژاپن/ نیشیدا در کلاس جهانی!
میزبان والیبال جام کنفدراسیون آسیا مشخص شد
لیگ ملتهای والیبال / بلغارستان 2 – کانادا 3+ فیلم

انتهای پیام/