مرفاوی دستیارانش را معرفی می کند

سرمربی تیم ملی جوانان لیست کادر فنی مدنظرش را به کمیته جوانان معرفی کرده است و به همین‌خاطر به‌زودی رزومه این مربیان از سوی کمیته فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،   با اعلام ابراهیم قاسمپور – سخنگوی کمیته فنی سرمربی تیم ملی جوانان باید در هر بخش سه مربی به کمیته فنی معرفی می‌کرد تا یکی از آنها مورد تایید اعضای این کمیته قرار بگیرد.

هم‌چنین از سوی کمیته فنی زمان برپایی اردو‌های اصلی تیم ملی جوانان مشخص شد؛ برین اساس اولین مرحله اردوی تیم جوانان از 7 تا 14 تیر، دومین مرحله 18 تا 28 تیر و سومین مرحله اردوی این تیم نیز از یک تا 10 مرداد برگزار  می‌شود. 10 مرداد هم تیم ملی جوانان برای شرکت در تورنمنت کافا راهی تاجیکستان خواهد شد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این‌باره بیشتر توضیح داد و گفت: مشغول بررسی نفرات هستیم و احتمال دارد قبل از آغاز اولین مرحله اردو، سرپرست تیم جوانان معرفی شود. درباره مربیان هم قرار است صمد مرفاوی اسامی نفرات مدنظرش را امروز به ما اعلام کند تا در کمیته فنی بررسی شوند. در صورت تایید اسامی معرفی شده توسط سرمربی تیم جوانان در این کمیته، آنها فعالیت خود را در تیم جوانان آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
مرفاوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان شد
صمد مرفاوی: حسینی نبود استقلال شکست می‌خورد
مرفاوی : فرگوسن‌های وطنی عمر و جوانی‌ شان را در استقلال گذرانده‌ اند

انتهای پیام/