رئیس فدراسیون وزنه برداری برکنار می شود؟/جانشین علی مرادی کیست؟

موج اعتراضات به مدیریت علی مرادی در وزنه برداری وی را تا آستانه برکناری برده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ملی پوشان وزنه برداری کشورمان بعد از اینکه به خاطر شرایط بد اردوی تیم ملی را ترک کردند و اعلام کردند تا زمانی که شرایط اردو مناسب نباشد به تمرینات باز نخواهند گشت. دیروز اعضای تیم ملی وزنه برداری جلسه‌ای با محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند و پولادگر وعده‌هایی مبنی بر بهبود اوضاع فدراسیون و اردو‌های تیم‌های ملی به خصوص تغییرات اساسی در فدراسیون را به ملی پوشان داده است.

با توجه به بازنشستگی علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری و قطعی شدن حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر باطل بودن انتخابات این فدراسیون وزارت ورزش و جوانان از مرادی خواسته تا به صورت محترمانه و در فضای کاملا دوستانه از ریاست فدراسیون وزنه برداری کناره گیری کند. گفته می‌شود مسئولان وزارت ورزش و جوانان صحبت‌هایی با سجاد انوشیروانی، قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل انجام دادند تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری سرپرستی این فدراسیون را بر عهده بگیرد.

سجاد انوشیروانی در خصوص بر عهده گرفتن سرپرستی فدراسیون وزنه برداری گفت: من در جریان این موضوع قرار ندارم و تا امروز هیچ نامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای من ارسال نشده است. اگر قرار باشد با من هم صحبت کنند باید ابتدا ببینیم وزنه برداری در چه شرایطی قرار دارد و بعد از آن تصمیم گیری خواهم کرد.

در حال حاضر سجاد انوشیروانی مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل را بر عهده دارد.

انتهای پیام/