پایان سکوت عنایتی؛ چرا آقای گل آبی‌ها سرمربی استقلال نشد؟

 سرمربی تیم هوادار گفت: از همه چیز می‌گذرم و هرکاری که از دستم بر بیاید برای مجموعه‌ی بزرگ استقلال انجام می‌دهم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رضا عنایتی گفت: من هیچ وقت خودم را از استقلال جدا ندیدم. حتی دورانی که فوتبال بازی می‌کردم به همین صورت بود و هر زمان که به من گفتند بیا، با تمام وجود رفتم و در خدمت تیم بودم. هر زمان گفتند برو باز هم انجام دادم؛ اگر استقلال ۱۰۰ بار دیگر هم به من بگوید به جلسه بروم، بدون هیچ چشم‌داشتی و با تمام وجودم می‌روم چون میدانم که استقلال مثل خانه‌ی من است و اگر ۱۰۰ بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز هم از همه چیز می‌گذرم و هرکاری که از دستم بر بیاید برای مجموعه‌ی بزرگ استقلال انجام می‌دهم. اتفاقاتی افتاد، صحبتی بود و ما صحبت های‌مان را انجام دادیم چون من همیشه علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال کمک کنم. هرچند که شرایط سخت باشد اما من به استقلال نمی‌توانم “نه” بگویم.

وی افزود: من برنامه‌هایم را داده بودم ولی باید قبول کرد که استرس و فشار در این چند سالی که استقلال نتوانسته بود جام بگیرد و شرایط خاصی را در لیگ داشت، بسیار زیاد بود. مقداری هواداران ما بر روی این موضوع حساستر شده بودند و واقعا تشکر می‌کنم از همه‌ی هواداران خوب استقلال چرا که در صفحه شخصی من توهین بسیار کم بود. معدود توهین‌هایی بود اما مطمئن بودم همه به آینده فکر می‌کنند و دوست ندارند کسی که دوستش دارند روبروی‌شان قرار بگیرد. من همیشه در شرایط بسیار سخت، باوجود مسئولیت های خودم، پشت استقلال و سرمربی هایش بودم و نمیتوانستم چیزی که در قلبم هست را پنهان کنم، همیشه دوست داشتم استقلال در آرامش باشد.

سرمربی تیم هوادار گفت: خیل عظیم هواداران این موضوع را به من گوشزد می‌کردند که زود است و دوست نداشتند این اتفاق بیفتد اما شما می‌دانید که دنیای مربی‌گری دنیای ترس نیست، دنیای ریسک است؛ یعنی شما اگر به خودت و کارت ایمان داشته باشی باید در دل اتفاقات بروی و از دل اتفاقات است که اتفاقات بزرگ تری می‌افتد. اگر کسی موفق می‌شود این دلیل محکمی نیست که شما هم قطعا موفق می‌شوید و اگر هم کسی موفق نمی‌شود این هم نمی‌تواند دلیل عدم موفقیت شما باشد.

بیشتر بخوانید:

آمادگی باشگاه استقلال برای ورود سرمربی جدید/ زمین‌ها آماده شد!
بازیکن سابق پرسپولیس: از استقلال پیشنهاد داشتم اما دلم با پرسپولیس است
روزنامه استقلال دوشنبه 30 خرداد

انتهای پیام/