علیرضا اکبرپور: سجاد خوب است اما استقلال مهاجم ششدانگ می خواهد

در نهایت طوری رفتار کردند که انگار نه انگار برای استقلال زحمت کشیده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا اکبرپور بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اصولا نقل و انتقالات باید زیر نظر سرمربی باشد اما وقتی چنین شرایطی در باشگاه حکمفرما شده است باید تکلیف بازیکنان روشن شود. بازیکنانی که نمی خواهند در تیم بمانند یا بازیکنان جدیدی که قرار است جذب کنند. ما باید با بازیکنانمان چه یک دقیقه چه چند سال بازی کرده اند احترام نگه داریم. با خود من و امثال من هم همین رفتارها را کردند. در نهایت طوری رفتار کردند که انگار نه انگار برای استقلال زحمت کشیده ایم.

وی ادامه داد: اگر باشگاه استقلال وریا غفوری را نمی خواهد باید شان او را حفظ کنند و در باشگاه او را صدا کنند و در نهایت احترام و خوبی تصمیم گیری کنند. باشگاه باید آبروی بازیکنان و کاپیتان تیمش را حفظ کند. سجاد بازیکن خوبی است اما در خط حمله استقلال نیازمند بازیکنی ششدانگ است که مشکل گلزنی را حل کند. ما بازیکنی مثل دیاباته می خواهیم که تاثیرگذار باشد.

اکبرپور در پایان گفت: آجورلو نشان داده که مدیر توانمندی است. سال گذشته هم تیم خوبی را برای فرهاد مجیدی درست کرد و بار سنگین کار روی دوش او بود. مطمئن هستیم که این فصل هم با درایت او تیم خوبی بسته می شود و منتظر بمب های نقل و انتقالاتی هستیم.

انتهای پیام /