عنایتی: به برخی دلیل ها به استقلال نیامدم

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علیرضا عنایتی سرمربی سابق تیم فوتبال هوادار تهران گفت:من هیچ وقت خودم را از استقلال جدا ندیدم. حتی دورانی که فوتبال بازی می‌کردم به همین صورت بود و هر زمان که به من گفتند بیا، با تمام وجود رفتم و در خدمت تیم بودم. هر زمان گفتند برو باز هم انجام دادم.

وی افزود: اگر استقلال ۱۰۰ بار دیگر هم به من بگوید به جلسه بروم، بدون هیچ چشم‌داشتی و با تمام وجودم می‌روم چون میدانم که استقلال مثل خانه‌ی من است و اگر ۱۰۰ بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز هم از همه چیز می‌گذرم و هرکاری که از دستم بر بیاید برای مجموعه‌ی بزرگ استقلال انجام می‌دهم. اتفاقاتی افتاد، صحبتی بود و ما صحبت های‌مان را انجام دادیم چون من همیشه علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال کمک کنم. هرچند که شرایط سخت باشد اما من به استقلال نمی‌توانم “نه” بگویم.

عنایتی گفت: ما صحبت هایی که انجام دادیم، همه در جریان هستند که چه اتفاقی افتاد؛ من اصلا به عنوان دستیار با مدیران صحبت نکردم.من برنامه‌هایم را داده بودم ولی باید قبول کرد که استرس و فشار در این چند سالی که استقلال نتوانسته بود جام بگیرد و شرایط خاصی را در لیگ داشت، بسیار زیاد بود.

رضا عنایتی در پایان اضافه کرد: مقداری هواداران ما بر روی این موضوع حساس‌تر شده بودند و واقعا تشکر می‌کنم از همه‌ی هواداران خوب استقلال چرا که در صفحه شخصی من توهین بسیار کم بود. معدود توهین‌هایی بود اما مطمئن بودم همه به آینده فکر می‌کنند و دوست ندارند کسی که دوستش دارند روبروی‌شان قرار بگیرد.

انتهای پیام /