هشدار باشگاه پرسپولیس درمورد مدارس فوتبال غیرمجاز

باشگاه پرسپولیس درمورد مدارس فوتبال خود اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر،  با توجه به آغاز فصل تابستان و اوج گرفتن فعالیت مدارس فوتبال در سراسر کشور، متاسفانه مشاهده شده است، افرادی به منظور سوءاستفاده از اطمینان و علاقه مردم و هواداران به باشگاه پرسپولیس، بدون برخورداری از مجوزهای لازم، تحت این نام نسبت به راه‌اندازی مدارس فوتبال، برنامه‌های استعدادیابی، دوره‌های آموزشی و تمرینی و مواردی از این دست اقدام کرده‌اند.

بر این اساس تاکید می‌شود تنها تعداد محدودی مدارس فوتبال پرسپولیس هستند که بعد از تایید صلاحیت شدن از سوی هیات فوتبال و اداره کل محل تاسیس خود توانسته‌اند مجوز به کار گرفتن نام پرسپولیس را از این باشگاه دریافت کنند و تنها عنوانی که می‌توانند تحت عنوان آن فعالیت داشته باشند؛ «مدرسه فوتبال پرسپولیس» است. بدیهی است ادامه فعالیت ایشان نیز منوط به ادامه تایید هیات‌های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان است.

از این رو لازم است خانواده‌های محترم در صورتی که قصد دارند فرزندان خود را در مدارس تحت نام پرسپولیس ثبت نام کنند، در ابتدای امر باید صحت این موضوع را از باشگاه، هیات فوتبال یا اداره کل ورزش و جوانان محل زندگی خود جویا شوند. همچنین تاکید می‌شود مدارس فوتبال پرسپولیس که دارای مجوز قانونی برای استفاده از این برند هستند به هیچ‌وجه زیر نظر باشگاه پرسپولیس قرار ندارند یا در ارتباط با تیم‌های فوتبال پرسپولیس و در کل باشگاه پرسپولیس نیستند و مستقل عمل می‌کنند.

باشگاه پرسپولیس جدا از دو برنامه استعدادیابی که چندی پیش تحت هدایت تیم‌های پایه با حضور مربیان رسمی باشگاه، داشت، هیچ برنامه استعدادیابی در تهران و دیگر نقاط کشور نداشته و ندارد و هر اقدام انجام شده یا در شرف انجام دیگر به نام تیم‌های پرسپولیس، غیرقانونی بوده و خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس همچنین براساس گزارش‌های وارده، در حال انجام اقدام‌های حقوقی علیه افرادی است که بدون اخذ مجوزهای لازم، بر خلاف رویه اعلامی در بالا، اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تکذیب امضای قرارداد پرسپولیس با عرفان باقری
خلیل‌زاده: ۳ سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم/ می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند
مهاجم برزیلی در یک قدمی پرسپولیس

انتهای پیام/