ستاره سابق منچستر در مادرید!

ادینسون کاوانی ستاره اروپوئه ای فوتبال خود را به تیم رایو وایکانو پیشنهاد داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ادینسون کاوانی، مهاجم ملی‌پوش اروگوئه‌ای، خودش را به باشگاه اسپانیایی رایو وایکانو پیشنهاد داده تا با دوستش، رادامل فالکائو، هم‌تیمی باشد.

به گزارش “ورزش سه”، ادینسون کاوانی، مهاجم ملی‌پوش اروگوئه بعد از دو فصل بازی در منچستریونایتد، این روزها بازیکن آزاد است. کاوانی که قصد دارد تا پیش از جام جهانی قطر در تیمی بازی کند که فرصت فیکس بودن را به او بدهد، خودش را به باشگاه اسپانیایی رایو وایکانو که در لالیگا حضور دارد پیشنهاد داده است. یکی دیگر از دلایل این پیشنهاد، همبازی شدن با رادامل فالکائو بوده که دوست صمیمی کاوانی است.

علاوه بر باشگاه آرژانتینی بوکاجونیورز، چند تیم اروپایی هم با کاوانی صحبت کرده و خواهان به‌خدمت گرفتن او بوده‌اند. اما روزنامه مارکا در اسپانیا می‌گوید کاوانی ترجیح می‌دهد به رایو وایکانو بپیوندد.

کاوانی در تیم ملی اروگوئه نقش مهمی دارد اما او حالا بازیکنی نسبتا پا به سن گذاشته محسوب می‌شود و جام جهانی قطر احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود. به همین علت است که این مهاجم اهل اروگوئه مایل است هم در یکی از پنج لیگ بزرگ اروپایی بازی کند و هم در باشگاهی باشد که تا پیش از شروع تورنمت قطر فرصت فیکس بازی کردن و مهم بودن را به او بدهد.

رایو وایکانو، تیمی از تیم‌های شهر مادرید است که فصل آینده در لالیگا حضور خواهد داشت. کاوانی در صورت پیوستن به این تیم با رادامل فالکائوی کلمبیایی همبازی می‌شود که دوست او است و مثل کاوانی سابقه بازی در یونایتد را دارد. فالکائو فصل گذشته از گالاتاسارای ترکیه به این تیم اسپانیایی پیوست و رایو وایکانو با حضور او به لالیگا صعود کرد.

انتهای پیام/