سرمربیان تیم‌های تفنگ و تپانچه نوجوانان مشخص شدند

رییس جدید فدراسیون تیراندازی با هدف پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی تیراندازی در ۲ رشته تفنگ و تپانچه مریم طالبی و مصطفی احمدی را طی احکامی جداگانه به ترتیب به عنوان سرمربیان تیم تفنگ و تپانچه نوجوانان و جوانان منصوب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مریم طالبی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی به‌عنوان سرمربی تیم تفنگ جوانان و نوجوانان منصوب شد.

طالبی بین سال‌های ۸۴ تا ۹۴ عضو تیم ملی تفنگ بوده و از سال ۹۵ تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کنار مربیانی همچون لازلو سوچک مجارستانی، گوران و الهام هاشمی هدایت تیم ملی تفنگ را بر عهده داشت.

وی همچنین چندین مدال رنگارنگ از جمله یک طلا و ۲ نقره رقابت‌های دانشجویان جهان، طلا و نقره بازی‌های غرب آسیا و ۲ برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

مصطفی احمدی نیز از سال ۶۱ فعالیت ورزشی خودش را در نیروی زمینی ارتش و در رشته تپانچه آغاز کرد  و از سال ۷۴ نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته که موفق به کسب بیش از ۱۰ دوره قهرمانی در ۷ دوره مربیگری خود در این‌تیم  شده است.

۸ سال قهرمانی در تپانچه ۲۵ متر و تفنگ ۳۰۰ متر را در نیروی زمینی را می‌توان از موفقیت‌های دیگر وی برشمرد.

وی سابقه ۲ دوره مربیگری تیم ‌ملی تپانچه زنان  کشور را در کارنامه دارد و از سال ۹۷ تاکنون نیز مربی تیم دانشگاه آزاد بوده و با این تیم ۲ بار قهرمانی لیگ را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید:
ناکامی تیم ملی تپانچه بانوان در جام جهانی تیراندازی
ملی‌پوشان تپانچه ۲۵ متر در جام‌جهانی تیراندازی به فینال نرسیدند
سبقت‌اللهی و رستمیان فینالیست جام جهانی تیراندازی برزیل شدند

انتهای پیام/