ادعای نشریه انگلیسی؛ رونالدو در آستانه جدایی از منچستریونایتد!

نشریه انگیسی گزارش داد که رونالدو آماده است تا منچستریونایتد را در تابستان ترک کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  شب گذشته آرسنال و منچسترسیتی در آستانه خرید یک بازیکن بزرگ قرار گرفتند. آرسنال پس از فابیو ویرا با ژسوس به توافق رسید و منچسترسیتی پس از جذب بازیکنی بزرگ مثل هالند، در اقدامی مهم با هافبک انگلیسی به توافق رسید.

تمام تیم‌های بزرگ انگلیس در آستانه خرید بزرگ هستند غیر از منچستریونایتد که اصلا مشخص نیست که چه برنامه‌ای دارد. تن‌هاگ از آغاز کارش در منچستریونایتد اعلام کرد که 24 ساعته برای پیشرفت تیم تلاش می‌کند ولی هنوز چیزی مشخص نشده و هواداران یونایتد به شدت از عدم فعالیت تیمشمان در پنجره نقل و انتقالاتی ناراضی هستند.


هنوز سرمربی جدید منچستریونایتد خریدی انجام نداده است ولی به نظر می‌رسد دی یونگ گزینه اصلی آنها خواهد بود

البته یونایتد به بازیکنانی مثل فرانکی دی یونگ از بارسلونا بسیار نزدیک شده ولی هنوز خریدی انجام نداده است.

«رکورد» با توجه به توضیحات بالا اعلام کرد که رونالدو نیز از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه ناراضی است. نشریه انگلیسی نوشت: رونالدو آماده است تا منچستریونایتد را ترک کند زیرا این باشگاه فعالیتی در پنجره نقل و انتقالاتی ندارد.

رونالدو عصبانی شده که چرا یونایتد به مانند دیگر تیم‌های بزرگ انگلیس خریدی انجام نمی‌دهد و مشخص نیست که چه برنامه‌ای دارد.

رانگنیک، سرمربی سابق منچستریونایتد در فصل گذشته اعلام کرد که یونایتد بسیار زیاد به بازیکن جدید نیاز دارد و باید در هر پست یک بازیکن دیگر خریداری کند.

امروز دین هندرسون، دروازه‌بان یونایتد نیز با ناتینگهام فارست به توافق رسید.

بیشتربخوانید:

تعریف و تمجید رونالدو از سرمربی استقلال
وقتی سرمربی استقلال، همبازی رونالدو بود + عکس
خودروی بوگاتی رونالدو دچار سانحه شد

 

انتهای پیام/