آغاز دوران مربیگری سیدجلال حسینی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  سیدجلال حسینی از فصل بیست و دوم به طور رسمی به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی به نیمکت پر‌ ستاره این تیم که اکنون کریم باقری و افشین پیروانی را نیز به عنوان کاپیتان‌های اسبق تیم ملی و پرسپولیس در اختیار دارد، اضافه خواهد شد. کاپیتان از ملوان انزلی تا سایپا و سپاهان و نفت تهران و الاهلی قطر را پرافتخار و پرماجرا طی کرد و اکنون بعد از شش فصل پرافتخار با تیم پرسپولیس به پایان مسیر رسیده است. شماره چهار پرسپولیس البته با رد درخواست باشگاه برای برگزاری نشست خبری، اینبار می‌خواهد مسیر جدیدش را بدون خبرسازی استارت بزند و برخلاف شایعات شکل گرفته، این اتفاق قرار نیست به صورت برگزاری کنفرانس اعلان شود.

او تنها از این پس بعد از عقد اولین قرارداد دوران مربیگری‌اش که شاید خوش اقبال هم هست که از تیم پرسپولیس استارت خواهد خورد، در ابتدای لیگ بیست و دوم با پیراهن کادرفنی شرایط جدید خود را دنبال خواهد کرد. شاید او نیز روزی همانند ساکت الهامی، مجتبی حسینی و حمید مطهری که از دستیاری یحیی گل‌محمدی به نیمکت سرمربیگری رسیدند، این مسیر را نیز طی کند.

نکته اما یک خواست قلبی از کاپیتان است؛ بازی خداحافظی با پیراهن ملوان و پرسپولیس. دو مکتب و تیمی که سیدجلال حسینی خود را از این دو دور و جدا نمی‌بیند. شاید این اتفاق خیلی زود و در پیش فصل رقم بخورد و سیدجلال با پوشیدن پیراهن هر دو تیم، به طور رسمی از دنیای بازی خداحافظی کند و کار مربیگری‌اش را استارت بزند.

بیشتر بخوانید:

سعید صادقی: پرسپولیسی هستم و جایی نمی روم
حاجی‌رحیمی‌پور :به آینده تیم‌ پرسپولیس خوشبین هستم
تمجید خاص علی کریمی از خرید جدید پرسپولیس

انتهای پیام/