میلادزکی‌پور : نورافکن دوست خوبم است و از رقابت با او فراری نیستم

 خریجدید باشگاه‌سپاهان اصفهان گفت: نورافکن دوست خوبم است و از رقابت با او فراری نیستم/ پیشنهاد پرسپولیس؟ به گذشته فکر نمی‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مدافع جدید سپاهان در مورد انتخاب مورایس به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: آقای مورایس یک مربی بزرگ و رزومه دار بین المللی است و قطعاً حضورش در سپاهان و لیگ ایران اثرات مثبتی خواهد داشت. ایشان فوتبال آسیا را هم به خوبی می‌شناسند و هم در غرب و هم در شرق آسیا کارنامه موفقی داشتند و فکر می‌کنم با توجه به قرارداد سه ساله باشگاه برنامه های زیادی با ایشان دارد و من هم مشتاقم زیر نظر ایشان چیزهای زیادی بیاموزم.

وی در مورد رقابت با امید نورافکن در پست دفاع چپ خاطرنشان کرد: من هیچ وقت از رقابت فراری نبودم و همیشه در تیم‌هایم هم پستی‌های خوبی داشتم. امید هم دوست خوب من است و در استقلال هم کنار هم بودیم. من همه تلاشم را برای موفقیت سپاهان می‌کنم و نگران این مسائل نیستم و کادرفنی تصمیم می‌گیرد هر بازیکنی در چه پستی بازی کند.

مدافع سپاهان در مورد پیشنهادش از پرسپولیس گفت: من در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و تمرکزم روی این تیم است و اینکه در نقل و انتقالات از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشتم مربوط به گذشته است. امیدوارم با سپاهان فصل خوبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان گزینه غول فوتبال مصر را شکار کرد+عکس
روزنامه صدای سپاهان شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱
اولین خرید سپاهان به تیم پیوست

انتهای پیام/