وریا غفوری؛ بازگشت به استقلال به هر قیمتی

وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال در روز های اخیر با هر وسیله ای سعی دارد خود را در ترکیب استقلال قرار دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وریا غفوری هو زاز سوی مسئولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد فرا خوانده نشدو هر روز با ابزار مختلف سعی دارد کفه ترازو را به سود خود برگرداند.

وریا هر بار با تیکه و کنایه و ضرب الاجل و یا تمسک به فشار هواداران  منتظرماند تا آجورلو مجاب به بازگشتش شود و دوباره در ترکیب استقلال قرار دهد.

مثال وریا برای مهلت هایی که به باشگاه داد تا با او تماس بگیرند مثال آن فردی است که می گوید: تا 10 میشمارم وگرنه شلیک می کنم» اما جالب است که وریا هر بار ضرب الاجلش که تمام می شود باز هم منتظر می ماند و این در شان وریا غفوری کاپیتان آبی ها نیست.

فرض را بر این بگیریم که وریا برای تمدید قرارداد دعوت شود اما قرارداد با این شکل به نوعی هیبت وریا را فرو ریخته و او نمی تواند آن بزرگ سابق باشد .

وریا که برای تیم استقلال حکم یک نماد را پیدا کرده بود با این رفتار حتی در صورت ماندن هم کلاهش پشمی ندارد و شاید کوچکتر های تیم که می دانند وریا با چه ابزاری در تیم مانده است خیلی برایش تره هم خرد نخواهند کرد.

وریا باید بداند اگر چه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس لذت بخش است اما وریا که سالهای آخر فوتبالش را سپری می کند باید بداند یک عمر باید با اینم تاریخچه زندگی کند.

آیندگان در مورد این فصل چه نظری خواهند داشت؟ زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:
علی چینی: خواهشا وریا غفوری را نگه دارید
وریا غفوری از استقلال جدا شد
آیا وریا غفوری از استقلال جدا می‌شود؟

انتهای پیام/