اصولی : قرارداد ۶۵۰ هزار یورویی اسکوچیچ را تایید نمی‌کنم

هنوز قرارداد بازی با اروگوئه قطعی نشده و رئیس اتحادیه اروگوئه نظر خودش را در جراید گفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت:در این فیفادی پیش‌رو قطعاً بازی تدارکاتی خواهیم داشت و مذاکرات را بر اساس نکات فنی سرمربی پیش می‌بریم. واقعا بازی با اروگوئه قطعی نشده؛ قطعی شود حتماً اعلام می‌کنیم.

اصولی درباره اینکه یک رسانه خارجی اعلام کرده اسکوچیچ دستمزد 650 هزار یورویی می‌گیرد، پاسخ داد: قرارداد 650 هزار یورویی اسکوچیچ را تایید نمی‌کنیم ولی باید گفت که بخشی از قرارداد کادرفنی از ریالی به دلاری تغییر کرده. قراردادهای کادرفنی ایرانی، ریالی بسته شده اما غیرایرانی‌ها دلاری هستند.

وی درمورد اینکه آیا اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی می‌ماند، گفت: قطعاً اسکوچیچ سرمربی ماست و این موضوع بر اساس آنالیزهای اعضای کمیته فنی و افراد فنی فدراسیون در هیات رئیسه تصمیم گرفته شده.

اصولی درخصوص اینکه آیا هیچ‌کس هیچ مذاکره‌ای با کارلوس کی‌روش نداشته و از جایی او را پیشنهاد نداده اند گفت: با کمال احترامی که برای کی ر‌وش قائل هستیم اما از طرف فدراسیون هیچ مذاکره‌ و گفت و گویی نشده است. پیشنهاد و نظر از جاهای مختلف زیادی برای ما می‌آید.اما آخرین تصمیم و نظر ما این است که اسکوچیچ تا پایان جام جهانی 2022 قطر سرمربی ما است.

انتهای پیام/