تیم ملی اسیر دعوای سه جانبه/ چرا کی روش برای فوتبالدوستان ضریب اطمینان است؟

شایعه حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال از مهمترین اخبار امروز بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ کارلوس کی روش قراردادش را با تیم ملی مصر تمدید نکرد و همن موضوع نشان می دهد او مایل دارد دوباره هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.

امروز این شایعه جدی تر شد تا جائیکه جلسه ویژه ای در وزارت ورزش و جوانان در مورد آینده تیم ملی فوتبال برگزار شد.

به نظرمی رسد دولت و شخص وزیر ورزش با وجود اعلام سخنگوی دولت مبنی بر حمایت از تصمیم فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی، بی میل نیستند که هدایت تیم ملی فوتبال بر عهده کی روش باشد و شاید این اتفاق بتواند ضریب موفقیت ما در مقابل آمریکا و انگلیس را بالا ببرد.

از سوی دیگر برخی منتقدان و مسئولان با حضور سر مربی ایرانی در تیم ملی فوتبال موافقند و این دسته معتقدند باید در جام جهانی یک سرمربی مانند علی دایی روی نیمکت تیم بنشیند چرا که می تواند به آینده فوتبال ما کمک کند .

اما دسته سومی هم وجود دارد و آنها معتقدند دراگان اسکوچیچ بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی است و فرصتی برای جذب سرمربی جدید با تفکرات جدید وجود ندارد.

سود ماندن اسکوچیچ برای فدراسیون نشینان چیست؟

شاید دسته سوم تیغشان بیشتر ببرد ولی باید دید پشت پرده حمایت آنها از اسکوچیچ چه دلیل خاصی دارد؟

در هر صورت تیم ملی در روز هایی که باید دنبال آماده سازی منایب باشد درگیر انتخاب سرمربی است اما تجربه نشان داده تحت هر شرایطی حضور کی روش از لحاظ نتیجه گیری ضریب لطمینان بیشتری برای ما دارد  و باید در این مورد خاص فکر جدی تر کرد .

دولتمردان ایران نیز در مورد نتیجه حاصله در بازی ایران مقابل انگلیس و آمریکا آنهم در شرایط فعلی حساس هستند و شاید یک دستور از بالاترین مقام می تواند کفه ترازو را به سود کی روش برگرداند.

بیشتر بخوانید:
کارلوس کی روش رسما سرمربی تیم ملی عراق شد
کارلوس کی روش در یکقدمی امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال عراق
امروز برای بازگشت کارلوس کی روش در فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می شود

انتهای پیام/