ماتئوس: این همه پول بایرن از کجا می‌آید؟

اسطوره بایرن مونیخ از ولخرجی‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات ابراز تعجب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بی ساکر، لوتار ماتائوس ملی پوش سابق آلمان در صحبت با روزنامه “بیلد” متعجب است که بایرن از کجا این همه پول برای خرید بازیکنان خرج می‌کند.  باشگاه بایرن مونیخ خواستار به خدمت گرفتن مدافع سرشناس هلندی شده است. به دنبال علاقه بایرن به دی لیخت، ماتئوس با تعجب گفت: من تعجب می‌کنم که ناگهان این همه پول از کجا می‌آید. تا همین اواخر گفته می‌شد که درآمد تلویزیونی به دلیل همه‌گیری کمتر شده است. به همین دلیل توافقی برای تمدید روبرت لواندوفسکی وجود نداشت و وضعیت سرژ گنابری همچنان نامشخص است. حالا پیشنهادهای جدید مطرح می‌شود، سادیو مانه با ۴۱ میلیون یورو، کنراد لایمر با ۲۰ یا ۳۰ میلیون و ماتجیس دی لایت با ۶۰، ۷۰ میلیون یورو؟ این همه پول از کجا می آید.

یکی از گزینه‌های احتمالی این است که بایرن بخشی از این خریدها را با فروش بازیکنانی مانند لواندوفسکی به ارزش ۵۰ میلیون تامین کند.

مدافع هلندی ۲۲ ساله یکی از ستاره های یوونتوس تورین است. او در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۸۵.۵ میلیون یورو از آژاکس آمستردام هلند به ایتالیا نقل مکان کرد و تاکنون ۱۱۷ بازی برای یووه انجام داده است ولی باید اعتراف کرد نتوانسته است کاملاً عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و همیشه پرنوسان بوده است. همین باعث شده است تا ارزش بازاری او در حال حاضر به ۷۰ میلیون یورو کاهش یابد.

جوان ترین کاپیتان آژاکس در تاریخ در کنار فیرجیل فان دایک قلب خط دفاعی تیم ملی فوتبال هلند را تشکیل می دهند و بعید نیست قبل از جام جهانی قطر این بازیکن مانند زوج خود در خط دفاعی هلند راهی لیگ برتر انگلیس شود.

این بازیکن ملی تا سال ۲۰۲۴ با یوونتوس قرارداد دارد و سران یوونتوس و  ۱۲۰ میلیون یورو روی او قیمت گذاشتند. یوونتوس تنها در صورتی حاضر به مذاکره است که پیشنهاداتی نزدیک به این رقم وجود داشته باشد. از طرف دیگر، چلسی ژول کونده از سویا را نیز مدنظر دارد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو، جایگزین مناسب لواندوفسکی از نگاه لوتار ماتئوس
ماتئوس: فلیک بایرن را ترک می کند /مونیخی ها با ناگلس مان تماس گرفتند
رکوردزنی فلیک به عنوان سومین مربی در تاریخ فوتبال آلمان

 

انتهای پیام/